اطلاعیه

احتراما به اطلاع عموم شهروندان و مشترکین تحت پوشش روستاهای شهرستاهای اهواز و کارون میرساند، با توجه به بارندگی های اخیر در حوزه آبریز دز و بالا دست استان و تشکیل سیلاب اولیه فصل بارندگی در سطح رودخانه ها و حرکت رسوب و گل ولای سطح رودخانه و بروز  تیرگی و کدورت بالا در مقاطع طول رودخانه کارون ( ملاثانی ؛اهواز ؛ فارسیات )روند تولید و تصفیه فیزیکی تصفیه خانه ها جهت تامین کیفیت مطلوب با روندی کندتر نسبت به قبل انجام می پذیرد.

 

تصفیه خانه های متعارف برای کدورت حداکثر  ۵۰۰۰ NTU طراحی و اجرا شده اند و در کدورت های بالاتر بدلیل حفظ کیفیت آب خروجی باید از مدار خارج شوند و یا باید زیر ظرفیت فعالیت نمایند 

 تاسیسات تولید آب این شهرستان با حداکثر توان در مقابل میزان کدورت رودخانه در محدوده ۵۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ واحد NTU به کار خود ادامه داده  که با رسیدن کدورت به حداکثر ۲۰۰۰۰ NTU موجب خاموشی موقت آن گردید. با توجه به روند کاهشی کدورت رودخانه کارون، پیش بینی می شود که تا ۲۴ ساعت آینده شرایط معمول حاکم شده و تصفیه خانه ها با ظرفیت کامل در مدار بهره برداری قرار خواهند گرفت.

تلاش شبانه روزی تا برقرای وضعیت مطلوب و پایدار در تصفیه خانه ها ادامه دارد.

از صبر وشکیبایی شهروندان گرامی کمال قدردانی را داریم./چهارم آذر ماه

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).