مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از اجرای دو پروژه جدید فاضلاب در کوی سیاحی اهواز خبر داد

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان خبر داد:

اجرای عملیات تکمیلی شبکه و انشعابات فاضلاب خانگی در کوی سیاحی اهواز

 

دکتر صادق حقیقی پور از اجرای دو‌ پروژه جدید فاضلاب در کوی سیاحی خیابان های صلاح الدین و فلاح خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، دکتر حقیقی پور محل تامین اعتبار این دو پروژه را کمک تسهیلات نفت اعلام و بیان داشت: در منطقه سیاحی اقدامات دیگری در بخش فاضلاب با پیشرفت فیزیکی مختلف در حال اجرا است که همگی با هدف خدمت رسانی به مناطق کمتر برخوردار انجام می شوند.

حقیقی پور ضمن اشاره به اقدامات شرکت آبفا اهواز در کوی سیاحی از جمله  اجرای ۳.۵ کیلومتر شبکه و انشعابات در خیابانهای دوم تا ۹ کروشات، اجرای خط اصلی ۸۰۰ میلی متر در خیابان اصلی کروشات، اتمام عملیات در خیابان های یک و دو کوی مندلی ، نصر جنوبی و شمالی و فجر (آغاز عملیات زیرسازی آسفالت) و اتمام پروژه خیابان وحدت جنوبی به تشریح دو عملیات اجرایی جدید در این منطقه پرداخت.

وی گفت: در پروژه اجرای عملیات تکمیلی شبکه و انشعابات فاضلاب خانگی در خیابان صلاح الدین طبق قراردادی که با پیمانکار مربوطه داریم،  سه خط پلی اتیلن دوجداره فاضلابی با اقطار مختلف ۱۶۰ ( به متراژ ۱۶۰۰ متر)،   ۳۱۵ ( به متراژ ۱۳۱۱ ) و  ۵۰۰ میلیمتر (به متراژ ۱۸۸۳ متر)  تهیه و اجرا ، منهول های بتنی و آجری به طور کامل طبق مشخصات نقشه و دستور دستگاه نظارت احداث  و در پایان نوار حفاری ترمیم می شود.

وی عملیات اجرایی این پروژه را در دو جبهه کاری و  مدت زمان پیش بینی شده اتمام آن را شش ماه اعلام و اظهار داشت: در حال حاضر عملیات تجهیز کارگاه، کاترزنی و حفاری محل آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان در ادامه از اجرای پروژه ای دیگر در بلوار اصلی کروشات و خیابان فلاح کوی سیاحی خبر داد و گفت: این پروژه در دوجبهه کاری و شامل اجرای شش خط دوجداره ، احداث منهول های بتنی و آجری و ترمیم نوار حفاری است که از دو روز گذشته عملیات تجهیز کارگاه و کاترزنی آن آغاز شده و انتظار می رود در مدت زمان شش ماهه به پایان برسد.

دکتر حقیقی پور خطوط فوق را شامل خط ۱۶۰  ( به متراژ ۱۰۴ متر)،   ۳۱۵ ( به متراژ ۳۰ متر) ،  ۴۰۰ میلیمتر (به متراژ ۸۷۴ متر) ، ۵۰۰ ( به متراژ ۱۹۶ متر)،   ۶۰۰ ( به متراژ ۳۶۲ متر ) و  ۸۰۰ میلیمتر (به متراژ ۲۵۳ متر) اعلام کرد .

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر پروژه های متعددی در مناطقی همچون عین دو، سیاحی،زرگان،  ملاشیه،کوی دامداران، کوت عبدالله،اسلام آباد شرقی، درویشیه، مهدیس، پردیس، کوی رمضان ، کوی مجاهد،آخرآسفالت، کیانشهر و.. در حال انجام  می باشد که روند اجرایی آن ها به طور مستمر و روزانه در فضای مجازی نیز اطلاع رسانی می گردد.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۹/۰۵/۲۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۵ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).