فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص در مراسم کلنگ زنی فاز سوم پروژه آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه شهرستان اهواز: مردم خوزستان حق بزرگی بر گردن تمام کشور دارند

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: اخیرا از قرارگاه درخواست شد که برای تکمیل طرح وارد پروژه شود و با بررسی انجام‌شده برای اتمام طرح به ۳۰ کیلومتر لوله پلی‌اتیلن از منطقه شعیبیه تا غیزانیه نیاز داریم

 

سردار محمد سعید فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا در مراسم کلنگ‌زنی فاز سوم پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بحث آب شرب روستاهای غیزانیه بزرگ یک معضل اجتماعی ایجاد کرده که با بررسی‌های صورت‌گرفته در قالب فاز اول و دوم بخش عمده‌ای از کار انجام شد.

وی افزود: ۴۰ هزار نفر در قالب ۷۷ روستا ساکن این بخش هستند که مشکل آب شرب داشتند و طبق اعلام استانداری با اجرای دو فاز نخست، ۵۰ درصد مشکل حل شد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: اخیرا از قرارگاه درخواست شد که برای تکمیل طرح وارد پروژه شود و با بررسی انجام‌شده برای اتمام طرح به ۳۰ کیلومتر لوله پلی‌اتیلن از منطقه شعیبیه تا غیزانیه نیاز داریم. 

وی ادامه داد: برای این خط لوله، لوله پلی‌اتیلن با قطر ۴۰۰ و ۳۱۵ میلی‌متر نیاز است که بعلت نبود منابع مالی کافی، با همکاری بنیاد مستضعفان و قرارگاه خاتم منابع و تجهیزات مورد نیاز تامین شده است.

سعید تصریح کرد: از امروز تا پنجاه روز آینده اجرای خط لوله ۳۰ کیلومتری که خط اصلی انتقال آب است تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: مردم استان خوزستان حق بزرگی بر گردن تمام کشور دارند و سپاه پاسداران نیز توفیق خدمت به این مردم را پیدا کرده است.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۹/۰۵/۰۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۷ + ۷ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).