کلنگ زنی فاز سوم پروژه آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه شهرستان اهواز

مدیرعامل آبفای خوزستان:

۱۸ کیلومتر از فاز دوم آب‌رسانی به غیزانیه انجام شده است

 

*مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: تاکنون ۱۸ کیلومتر از فاز دوم آب‌رسانی به غیزانیه به طول ۲۸ کیلومتر با قطر لوله ۶۰۰ میلی‌متر به اتمام رسید.*

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز  دکتر صادق حقیقی پور  عصر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز سوم آب‌رسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز، با تقدیر از سرداران سپاه برای همکاری در پروژه‌های مختلف آب‌رسانی به مناطق، مختلف اظهار کرد: آب‌رسانی به دهستان غیزانیه با ۸۵ روستا و جمعیتی حدود ۲۷ هزار نفر یکی از بزرگ‌ترین بخش‌ها و البته پر چالش‌ترین بخش‌های کشور است.

 

وی به وسعت زیاد بخش غیزانیه و مشکلات عدیده در زمینه آب‌رسانی آن اشاره کرد و افزود: هم‌زمان با یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب در همان گام اول فاز اول آب‌رسانی به غیزانیه انجام شد و تأسیسات آب‌رسانی شیبان به عنوان مهم‌ترین سیستم آب‌رسانی به غیزانیه را تکمیل و حدود ۱۷ هزار مترمکعب در شبانه‌روز آب تولید کردیم.

 

✅مدیرعامل آبفای خوزستان تصریح کرد: تأسیسات یادگار امام را داریم که از کانال کوت امیر آبگیری و در کنار تأسیسات کم توله رامهرمز آب‌رسانی را به بخشی از روستاهای غیزانیه تأمین می‌کند.

 

✅حقیقی با اشاره به اینکه سه منبع آب‌رسانی و تأمین آب برای غیزانیه در حال حاضر فعال و مشکلی ندارند، ادامه داد: در این بین مشکل اساسی در غیزانیه بحث خطوط اصلی انتقال آب و شبکه‌های آب‌رسانی داخلی در روستاها است که به دستور استاندار خوزستان اهتمام ویژه‌ای داریم تا در اسرع وقت مشکل غیزانیه را تا آخر سال به صورت اساسی حل کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه فاز اول طرح آب‌رسانی به غیزانیه به اتمام رسیده است، عنوان کرد: تاکنون ۱۸ کیلومتر از فاز دوم به طول ۲۸ کیلومتر با قطر لوله ۶۰۰ میلی‌متر به اتمام رسیده است و ۱۰ کیلومتر باقیمانده تا قبل از موعد مقرر به اتمام می‌رسد.

 

مدیرعامل آبفای خوزستان یادآور شد: با اتمام فاز دوم طرح آب را از طریق خطوط جدید تعبیه شده به مرکز ثقل روستاهای غیزانیه یعنی ایستگاه پمپاژه نزهه می‌رسانیم چرا که این خطوط تا سال ۱۴۲۵ نیاز آبی مردم را پاسخ می دهد.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۹/۰۵/۰۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۶ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).