توضیحات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز درخصوص مطلبی با عنوان "مشکل کم آبی و بی آبی خیابان یک فرعی منطقه حصیرآباد اهواز*

توضیحات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز درخصوص مطلبی با عنوان "مشکل کم آبی و بی آبی خیابان یک فرعی منطقه حصیرآباد اهواز*

 

 

بهنام مریدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان به ارائه توضیحاتی مبنی بر وجود انشعابات غیرمجاز در این خیابان بعنوان عامل اصلی بروز مشکلات پیش آمده،  پرداخت.

مریدی گفت:  پیرو پخش گزارش تصویری از مشکلات کم آبی و بی آبی خیابان یک فرعی منطقه حصیر آباد اهواز( معروف به کوچه مش فاطمه) توسط مرکز صدا و سیمای خوزستان و ابراز نارضایتی اهالی ، منازل پایین دست این خیابان ( مش فاطمه ) به اطلاع همشهریان عزیز می رسانم، عموما مشترکین این خیابان جزو مشترکین  قدیمی ما هستند ولی منازل بالادست اکثرا فاقد سند و دارای انشعابات غیرمجاز می باشند که انشعاب های غیر مجاز آب را  از خط انتقال آب تا حدی گرفته اند که خط دیگر قابل بهره برداری نیست و می بایست نسبت به اصلاح و مرمت خط اقدام نماییم.

وی از اجرای ۲۰۰ متر خط ۱۱۰ میلیمتر آب خبر داد و افزود : به دلیل وجود جوی های روباز نیز ، خط فاضلاب در این محدوده احداث خواهد شد.

وی ادامه داد:  سکونتگاه های غیر رسمی و در معرض ریزش فراوانی در این محدوده هستند که بر اساس مصوبات شورای تامین بنا را بر جابجایی محل سکونت شهروندان از این منطقه گذاشته بودند و درحال حاضر  وجود انشعابات غیرمجاز در این منطقه مشترکین مجاز را با مشکل روبرو کرده و انشالله هرچه سریعتردر راستای حل مشکلات یاد شده  اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: این شرکت برای آبرسانی به منازل خیابان یادشده اقدام به نصب لوله چهار اینچ تا اواسط خیابان و لوله دو اینچ تا انتهای کوچه نموده و اهالی نیز با لوله های ۲/۱ اینچ آب را به منازل خود هدایت می کنند.

- عملیات آبرسانی به منطقه حصیرآباد اهواز، بوسیله دو دستگاه پمپ و از تاسیسات مخازن کارون(ارتفاعات حصیرآباد) این شرکت انجام می پذیرد و با توجه به ارتفاع منازل این منطقه، برای تقویت فشار آب از شش دستگاه پمپ خانگی در مناطق مختلف در طول مسیر استفاده می گردد. 

- قابل ذکر است خیابان فوق الذکر از لحاظ بافت جغرافیایی در وضعیت نامناسبی قرار داشته و بسیار صعب العبور است که امکان تردد خودرو نیز وجود ندارد لذا  اصلاح شبکه آن می بایست به صورت دستی انجام پذیرد.

با توجه به اینکه اکثر انشعابات منازل خیابان مذکور به صورت غیرمجاز و غیراستاندارد می باشد و بافت جغرافیایی خاصی دارد برای رفع مشکل نیاز به نصب پمپ و اصلاح شبکه آسیب دیده از انشعابات غیرمجاز و همچنین جمع آوری انشعابات غیرمجاز و نصب انشعابات آب استاندارد بوده که در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

 

لازم به ذکر است،  مریدی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز بهمراه امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ضمن بازدید میدانی از منطقه مذکور و دیدار با اهالی، قول مساعد به جهت حل این معضل را داده و به دستور مدیرعامل این شرکت،  روند اصلاح و تقویت فشار شبکه آب  در دستور کار گروه های عملیاتی این شرکت قرار گرفته است.

-  منطقه حصیرآباد نسبت به شهر اهواز در ارتفاع بالاتری قرار گرفته و دارای ارتفاع حدود ۴۰ متری می باشد. از سوی دیگر این کوچه ی یاد شده  نیز دارای شیب بسیار تند و اختلاف سطح حدود ۳۰ متری با خیابان های حصیرآباد دارد. 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۷ + ۱۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).