برای اولین بار و با هدف استعدادیابی در ورزش صنعت آب و برق خوزستان: برگزاری مسابقات دو و میدانی ویژه فرزندان پرسنل آبفا اهواز

 

برای اولین بار و با هدف استعدادیابی در ورزش صنعت آب و برق خوزستان:

برگزاری مسابقات دو و میدانی ویژه فرزندان پرسنل آبفا اهواز

مسابقات دومیدانی به همت امور ورزش شرکت آبفا اهوازو  با هدف استعداد یابی از سنین پایه ویژه فرزندان پرسنل شرکت برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، فرید خداکرمی مدیر امور ورزش و سلامت این شرکت گفت: با توجه به اینکه استعداد یابی از سنین پایه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است لذا همزمان ب گرامیداشت دهه مبارک فجر و برای اولین بار در ورزش صنعت آب و برق   خوزستان اقدام به برگزاری ین مسابقه نمودیم.

خداکرمی با اشاره به استقبال پرشور خانواده ها از این مسابقات افزود: این رقابت ، با هماهنگی هیات دو و میدانی استان خوزستان و با حضور قهرمان نامدار ایران و رکوردار آسیا آقای رضا بوعذار به عنوان داور و استعداد یاب در پیست اصلی دو و میدانی زمین چمن استادیوم تختی اهواز انجام شد .

مدیر امور ورزش آبفا اهواز تصریح کرد:  در پایان دو نفر از کودکان استعدادیابی و جهت ادامه تمرینات هدفمند و تخصصی زیر نظر هیات دو و میدانی استان انتخاب شدند .

وی با بیان اینکه امروزه در عرصه ورزش مدرن و همچنین با پیشرفت علم و صنعتی شدن ورزش در دنیا کشف استعداد در سنین پایه و گزینش آنها و سپس هدایت آنها در صعود به بالاترین سطوح مهارت اهمیت زیادی دارد، اظهار داشت: امور ورزش و سلامتی شرکت آبفا اهواز امیدوار است که با روش استعداد یابی ورزشی در سنین پایه خدمت شایانی به پرسنل محترم و خانواده های آنان جهت کشف و شکوفا شدن این استعدادها در رشته های مختلف ورزشی انجام دهد.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از توجه و حمایت  مهندس مریدی مدیر عامل شرکت آبفا اهواز گفت:باتوجه به اینکه  ایشان از ورزشکاران و پیشکسوتان چندین رشته ورزشی هستند لذا همین امر حمایت ایشان از امر ورزش و سلامت پرسنل را دوچندان کرده است.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۸/۱۲/۰۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۴ + ۱۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).