معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور: اقدامات آبفا اهواز در راستای مهار آثار سیل بسیار موثر است

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور: 

اقدامات آبفا اهواز در راستای مهار آثار سیل بسیار موثر است

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس کشفی علت سفر به استان خوزستان را بررسی و نظارت بر برنامه ها و عملیات های موثر مجموعه آبفا در راستای مهار آثار ناشی از سیل در استان دانست و گفت : اقدامات پدافندی حوزه آب و فاضلاب  به ویژه فعالیت همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب اهواز که بیشتر در مقابله با مشکلات ناشی از افزایش حجم و دبی رودخانه کارون در مرکز استان هستند را بازدید نموده و این اقدامات بموقع رضایت بخش هستند.

مهندس حمیدرضا کشفی در بازدید از اقدامات پدافندی آبفا اهواز به همراه مدیرعامل این مجموعه، افزود : این سیلاب بی سابقه بوده و قطعا مدیریت دفع فاضلاب را دشوار می سازد که  البته اقدامات بسیار موثری از سوی مجموعه آبفا اهواز همزمان با افزایش حجم و دبی رودخانه کارون صورت گرفته است از جمله ریزش شبکه فاضلاب در برخی نقاط که با بهره مندی از تجهیزات و تکنولوژی به روز و همچنین اجرای پروژه احداث خط ۴۵۰ میلیمتری تحت فشار در ایستگاه پمپاژ فاضلاب چنیبه مرتفع خواهند شد.

حمیدرضا کشفی اجرای بیش از ۵۰ عملیات نصب پمپ های مکش و خطوط بای پس فاضلاب در سواحل غرب و شرق رودخانه کارون را نیز در این زمینه بسیار موثر برشمرد.

در ادامه ، مدیرعامل شرکت آبفا اهواز  گفت:  تراز رودخانه به نسبت گذشته بسیار بالا آمده و البته سعی ما بر ارتقای خدمت رسانی به همین نسبت می باشد.

مهندس فردوس کریمی افزود: اجرای عملیات های نصب پمپ های مکش و خطوط بای پس فاضلاب در سواحل غرب و شرق رودخانه کارون و در بیش از ۵۰ نقطه با حمایت بی دریغ مسولین وزارت نیرو، استانداری خوزستان، توان تخصصی همکاران در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه دارد و باتوجه به اهمیت موضوع تاکنون از وزیر محترم نیرو ، مسولین ارشد شرکت مهندسی آبفا کشور و دیگر مسوولین استانی و محلی از اقدامات آبفا اهواز بازدید نموده و به طور مستمر نیز پیگیر می باشند.

کریمی شکستگی و ریزش خطوط فاضلاب بر اثر فرسودگی خطوط و افزایش دبی در برخی نقاط در حال رفع و رسیدگی هستند.

وی در خصوص وضعیت آبرسانی در شرایط پدافندی تصریح کرد: منابع تامین آب اهواز به میزان ۸۰ درصد از محل آب غدیر،  کانال سلمان و آب حیات شوشتر و تنها ۲۰ درصد از رودخانه می باشد و در حال حاضر هیچگونه مشکلی در خصوص تامین آب شرب برای شهروندان گرامی نخواهیم داشت.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).