بازدید مسوولین کشوری از اقدامات شرکت آب و فاضلاب اهواز در راستای مهار پس زدگی احتمالی فاضلاب در معابر شهری همزمان با افزایش حجم و دبی رودخانه کارون؛

بازدید مسوولین کشوری از اقدامات شرکت آب و فاضلاب اهواز در راستای مهار پس زدگی احتمالی فاضلاب در معابر شهری همزمان با افزایش حجم و دبی رودخانه کارون؛

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز،   تاسيسات  آب و فاضلاب و اقدامات پدافندي  شركت آبفا اهواز در مناطق شرق و غرب کلانشهر اهواز با هدف مهار و جلوگيري از نفوذ فاضلاب  در اثر افزايش دبي رودخانه كارون به معابر شهري مورد بازدید مسوولین کشوری قرار گرفت.

صبح امروز ۱۳ فروردین ماه، تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو در امور آب و فاضلاب به همراه حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و فردوس کریمی مدیر عامل شرکت آبفا اهواز  از اجرای عملیات نصب پمپ های مکش و خطوط بای پاس فاضلاب در مناطق غرب و شرق اهواز بازدید بعمل آوردند.

گفتنی است، عملیات های یادشده در بیش از ۳۰ نقطه شهر و  پیش از اعلام بحران ، توسط واحدهای عملیاتی شرکت آبفا اهواز آغاز گردیده است. 

 

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۸/۰۱/۱۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۰ + ۴ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).