حضور شرکت آب و فاضلاب اهواز در نمایشگاه هفته دولت سال۹۷

حضور متفاوت شرکت آب و فاضلاب اهواز در نمایشگاه هفته دولت سال ۹۷

غرفه شرکت آب و فاضلاب اهواز در شب اول نمایشگاه هفته دولت؛

- ارائه تسهیلات به مشترکین در میز خدمت

-استقرار مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲

- توزیع اقلام فرهنگی مدیریت مصرف آب و معرفی اقلام کاهنده مصرف

- ایستگاه نقاشی کودک با اهدا جوایز 

-برگزاری دوره آموزشی مدیریت استرس و آسیب های شغلی در محل غرفه

-اعطا گواهینامه به شرکت کنندگان دوره آموزشی 

 

شب گذشته نمایشگاه هفته دولت در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اهواز با استقبال پرشور مردم و حضور استاندار خوزستان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه،  آغاز به کار نمود.

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز،  این شرکت در نمایشگاه امسال با عملکردی متفاوت از گذشته‌ شامل کلنگ زنی و اجرای بیش از ۷۸ پروژه آب و فاضلاب در یکسال گذشته حاضر شده است و نمود این تحولات  را به صورت چاپ بنر و بروشور ویژه آگاه سازی عموم شهروندان و همچنین اقدامات گسترده فرهنگی در حوزه مدیریت مصرف آب در معرص نمایش قرار داده است.

 مدیران و کارشناسان حوزه های بهره برداری، فنی و توسعه، امور مشترکین، مرکز ارتباطات مردمی و روابط عمومی در این غرفه در راستای پاسخگویی به شهروندان حضور دارند. 

میز خدمت در این غرفه با استقرار اپراتور حوزه امور مشترکین آماده ارائه خدماتی از قبیل تقسیط قبوض آب بها و بخشودگی جرائم انشعابات غیرمجاز آب در ایام هفته دولت است.

همچنین کلیه بازدیدکنندگان از غرفه شرکت آب و فاضلاب اهواز می توانند با مراجعه به اپراتور مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ مستقر در این غرفه، آدرس دقیق از محل وجود مشکل آب و فاضلاب  در منطقه خود را مطرح نموده و کد پیگیری دریافت کنند.

مراتب پیگیری از طریق همین مرکز به اطلاع شهروندان خواهد رسید. 

دوره های آموزشی HSE با همکاری دفتر "مدیریت محیط زیست، سلامت، ایمنی و امور اجتماعی" و روابط عمومی آبفا اهواز ، هر شب  ویژه عموم شهروندان در این غرفه  برگزار می گردد.

گفتنی است،  دوره آموزشی با عنوان "مدیریت استرس و آسیب های شغلی" در شب اول نمایشگاه مورد استقبال جمعی از  مدیران حاضر در نمایشگاه قرار گرفت.

پخش تیزر،  انیمیشن، سرود با موضوع مدیریت مصرف آب و نیز گزارش عملکرد از  روند اجرای پروژه های  مهم و حیاتی از جمله تصفیه خانه فاضلاب شرق و غرب  اهواز،  اتصال تصفیه خانه گروه ملی به شبکه ابرسانی اهواز، طرح اتصال مخازن ارتفاعات حصیراباد  به شبکه آب شرب مناطق شرق اهواز،  افزایش ۷۰هزار مترمکعب تولید آب در شهرستان کارون با اجرای طرح ضربتی خط انتقال آب خام از تأسیسات صنایع فولاد به تصفیه خانه آب این شهرستان و اجرای پروژه های متعدد در اهواز و شهرهای تابعه این شرکت نقطه قوت این غرفه در زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی عموم نسبت به اقدامات صورت گرفته است.  

حضور کارشناسان پاسخگو ، ایستگاه نقاشی با موضوع صرفه جویی در مصرف آب و اهدا جوایز ،معرفی اقلام کاهنده مصرف آب و پخش آثار تصویری و توزیع اقلام فرهنگی از جمله اقدامات این شرکت در راستای اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف آب است.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۷/۰۶/۰۵
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۴ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).