ارتقای خدمات سامانه ۱۲۲ با آموزش نیروی انسانی

مهندس براتی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اهواز:

مهندس براتی در جلسه ای با حضور معاونین و رییس سامانه ۱۲۲ شرکت و با حضور دبیر کارگروه مرکز تماس ۱۲۲شرکت مهندسی آبفا کشور ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده ضرورت بکارگیری توان همه بخش های شرکت برای پاسخگویی به نیازهای مشترکین از طریق سامانه ۱۲۲ را مورد تاکید قرار داد وگفت ارایه خدمات سریع تر،مناسب تر وارزانتر بشکل غیر حضوری میتواند رضایتمندی مشترکین را بیشتر و تعامل فیمابین شهروند با شرکت را ارتقا دهد. مدیرعامل آبفا اهواز استفاده از نظرات و گزارشات مردمی را موجب تقویت نظارت شرکت بر عملکرد کارکنان و پیمانکاران ارزیابی کرد و از برنامه های شرکت مهندسی برای ارتقای سامانه ۱۲۲ استقبال کرد. در این جلسه جعفری دبیر کارگروه مرکز تماس ۱۲۲شرکت مهندسی آبفا کشور با ارایه برنامه ها و رویکردهای جدید شرکت مهندسی به سوالات و مسایل مطرح شده توسط معاونین پاسخ داد و خواستار همراهی بیشتر ارکان و اجزای شرکت برای ارتقا سریع خدمات غیر حضوری شد. محسن حاجی پور رییس سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آبفا اهواز،ايجاد بسترهاي لازم در راستاي ارائه خدمات پاسخگویی و اطلاع رساني مطلوب به مشتركین و تحقق چشم انداز مصوب شرکت و برقراري ارتباط دوسويه بين شركت و مشتركین در راستای نظرسنجی از آنان و دریافت نظرات و پیشنهادات را از اهداف آتی شرکت دانست.

حوزه خبر: 
دفتر ارتباطات مردمی ۱۲۲
تاریخ خبر: 
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۹:۳۰ قبل از ظهر
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۵ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/var/www/vhosts/aww.co.ir/httpdocs/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).