مهندس جانباز همچنان سکان دار صنعت آب و فاضلاب کشور خواهد بود

وزیر نیرو در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور خبر داد:

دکتر اردکانیان در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: حکم حمیدرضا جانباز به مدت دو سال دیگر به عنوان مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز تمدید گشته و همچنان از وی در صنعت آب و فاضلاب بهره مند خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مراسم افتتاحیه سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور ، امروز مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه های شهر آفتاب با حضور وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور و جمع کثیری از مدیران صنعت آب و فاضلاب در کشور برگزار شد.

دکتر اردکانیان در این مراسم از ابقا مهندس جانباز به مدت دو سال دیگر خبر داد و برای وی در ادامه مسیر خدمتگزاری آرزوی توفیق روز افزون نمود.

گفتنی است ، نمایشگاه یاد شده از تاریخ ۱۵ الی ۱۹ اردیبهشت ماه جاری برپا می باشد و دستگاه های اجرایی در صنعت آب و فاضلاب استانی ، شهری و روستایی عملکرد خود را در محورهای مختلف از جمله اقدامات به عمل آمده در راستای تاب آوری و نگهداری تاسیسات آب و فاضلاب و بهبود خدمات ارائه می نمایند.

شرکت آبفا اهواز ضمن حضور در این نمایشگاه مجموعه ای از اقدامات خود را به صورت مکتوب و مصور با  توضیحات فنی توسط کارشناسان و متخصصین ارائه می نماید.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۷/۰۲/۱۵
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۵ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).