برگزاری نمایشگاه "مصرف بهینه آب" در اهواز

برگزاری نمایشگاه "مصرف بهینه آب" در اهواز

نمایشگاه "مصرف بهینه آب" در اهواز به مدت سه روز و با هدف اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف آب توسط شرکت آبفا اهواز برگزار می گردد.

دبیر اجرایی نمایشگاه "مصرف بهینه آب در اهواز"  با اشاره به بحران کم آبی در کشور گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه الگوهای صحیح مصرف آب و آگاه سازی عمومی در خصوص وضعیت بحرانی منابع آبی موجود در کشور در تاریخ۷ لغایت ۹ اسفندماه در محل کیانپارس، بلوار ساحلی، جنب کتابخانه مرکزی از ساعت ۱۹ الی ۲۲ برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، سیامک شالویی اظهار کرد: این نمایشگاه با توجه به ضرورت بسیج همگانی و در راستای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف، با شش غرفه مختلف در زمینه الگوی بهینه استفاده و صرفه جویی در مصرف آب برگزار می شود.

وی افزود:غرفه های امور مشترکین ، خانه تکانی و مدیریت مصرف آب  ، غرفه کودک ، ایده های مردمی ، دانشمندان کوچک و دستاوردهای مدیریت  غرفه های شش گانه این نمایشگاه را تشکیل می دهند که همگی با محتوای اهمیت مصرف صحیح آب فعالیت می نمایند.

سرپرست روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز بیان کرد: در حاشیه نمایشگاه "مصرف بهینه آب" برنامه های مختلفی شامل موسیقی، تاتر خیابانی، شعرخوانی، سرود و مسابقه، با محوریت مدیرت مصرف آب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ برپا می گردد.

شالویی از ارائه تسهیلات ویژه در حوزه خدمات مشترکین به شهروندان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این تسهیلات شامل بخشودگی جرائم مربوط به انشعابات غیر مجاز و همچنین تقسیط مطالبات معوقه آب بها است که از سوی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز در این سه روز برای شهروندان اهوازی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد:  *جشنواره نخستین واژه آب*  برنامه دیگری است که از تاریخ ششم تا هشتم اسفندماه جاری در سطح مدارس ابتدایی اهواز با موضوع مدیریت مصرف آب برگزار می شود.                                                                                                                                                 وی در این خصوص گفت: این برنامه شامل ارائه الگوهای مصرف آب ویژه مدارس ابتدایی توسط کارشناس حوزه مدیریت مصرف ، توزیع پکیج آثار  کودک روابط عمومی آبفا اهوازدر حوزه مدیریت مصرف و اجرای برنامه شاد توسط چهره مطرح حوزه کودک صداوسیمای استانی با محور صرفه جویی در مصرف آب  است.

گفتنی است، این نمایشگاه از سوی شرکت آب و فاضلاب اهواز و با همکاری استانداری خوزستان، شهرداری اهواز و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با هدف ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب در بین شهروندان اهوازی و با تمرکز بر گروه سنی پایه به عنوان سفیران آب در آینده برپا می شود.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۱۲/۰۵
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۲ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).