جوابیه شرکت آبفا اهواز در واکنش به انتشار مطلبی کذب، مغرضانه و با هدف تشویش اذهان عموم در خصوص کیفیت آب اهواز

جوابیه شرکت آب وفاضلاب اهواز در واکنش به انتشار مطلبی کذب،مغرضانه و با هدف تشویش اذهان عموم در کانال خبری عصر ما در خصوص کیفیت آب اهواز :

 

با توجه به انتشار مطلبی کذب در فضای مجازی دال بر بوی نامطبوع و افزایش غلظت کلر به خصوص در منطقه غرب اهواز ، توضیحات زیر در راستای شفاف سازی اذهان و ابطال اغراض نویسنده مطلب مذکور منتشر می گردد :

به اطلاع همشهریان گرامی می رسانیم، بر اساس گزارش واصله از واحد کنترل کیفیت آب شرکت آب و فاضلاب اهواز،  آبرسانی به تصفیه خانه آب شماره دو اهواز به عنوان تاسیسات بزرگ و اصلی این کلانشهر از چهارشنبه هفته گذشته مورخ یازدهم بهمن ماه تاکنون از آب کرخه که از کیفیت مطلوبی برخوردار است انجام گرفته و این امر به منزله کاهش میزان غلظت گاز کلر لازم در فرآیند متعارف تصفیه آب است.

لازم به ذکر است، آزمایشگاه مرکزی آب اهواز واقع در محل تصفیه خانه آب شماره دو در منطقه کیان آباد به طور روزانه اقدام به آزمایش ۳۰ نمونه آب از نقاط مختلف شهری و پنج تصفیه خانه آب اهواز می نماید که از این تعداد، ۸ مورد نیز مورد کشت میکروبی در بخش باکتریولوژی قرار می‌گیرد. 

گفتنی است، اخیرا شرکت آبفا اهواز در بخش آزمایشگاه آب موفق به اخذ گواهینامه استاندارد  کیفیت ایزو ۱۷۰۲۵ گردیده و کلیه فرآیندهای این واحد بر طبق استانداردها صورت می پذیرد.

بنابراین هدف از انتشار مطالبی اینچنین مغرضانه علاوه بر کمر همت به کمرنگ سازی خدمات دستگاه های اجرایی بستن ، تشویش اذهان عموم و نگران ساختن شهروندان محترم می باشد.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۹ + ۶ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).