آب غدیر به شویشه می رسد

آب غدیر به شویشه می رسد

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، کریم پاک نیت با اعلام این خبر گفت: اجرای پروژه خط انتقال آب غدیراز سوسنگرد به این منطقه به طول ۲۷۰۰۰ متر می باشد که در حال حاضر در انتظار بهره برداری از آن در سال جاری می باشیم.

پاک نیت مجری این پروژه را سازمان آب و برق اعلام نمود و افزود: اداره آبفا حمیدیه پس از بهره برداری از این پروژه مسئول اجرای آن در منطقه می باشد.

این مقام مسئول در اداره آبفا حمیدیه در ادامه از اجرای پروژه عمرانی در کوی کارگران و توحید این شهرستان خبر داد و بیان داشت: شرکت آبفا اهواز با جذب اعتبارات استانی و تعیین پیمانکار نسبت به اجرای پروژه یادشده اقدام نموده است.

پاک نیت تصریح کرد: اصلاح شبکه آب (۴۰۰ انشعاب) به طول ۶۰۰۰متر در کوی کارگران و همچنین توسعه شبکه آب در منطقه کوی توحید به طول ۶۰۰ متر انجام شد.

وی در خصوص توسعه شبکه آب در کوی توحید شهرستان حمیدیه گفت: با اجرای  این پروژه حدود ۱۰۰ انشعاب جدید آب به شبکه آبرسانی این منطقه اضافه گردید.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۵/۰۳/۰۸
برچسب‌های خبر: 
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۷ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).