طرح انتقال آب به مناطق شرق اهواز ۴۰ درصد پیشرفت داشته است

در گزارش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز به وزیر نیرو عنوان شد:

در گزارش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز به وزیر نیرو عنوان شد:

طرح انتقال آب به مناطق شرق اهواز ۴۰ درصد پیشرفت داشته است

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، ظهر امروز وزیر نیروبه همراه جمعی از مسوولین استانی و محلی از تاسیسات آبرسانی اهواز  شماره دو اهواز بازدید به عمل اورد.

بررسی وضعیت پایداری آبرسانی تصفیه خانه شماره دو اهواز به عنوان تاسیسات اصلی آبرسانی این کلانشهر هدف اصلی بازدید وی اعلام شد.

معاون عمرانی، مدیر بحران و پدافند غیرعامل و مدیر نظارت بر روش های بهبود آب شرکت مهندسی آبفا کشور و جمعی از مسوولین شرکت آبفا اهواز در این بازدید نیز حضور داشتند.

مهندس فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در این بازبد توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای پایداری آب کلانشهر اهواز ارائه نمود.

وی با بیان این‌که اقداماتی را در راستای پایداری آب در اهواز انجام داده‌ایم، گفت: برداشت ۱۰هزار مترمکعب آب از ظرفیت تصفیه خانه گروه ملی که دو ماه گذشته به بهره‌برداری رسید، از جمله مهم ترین این اقدامات است.

وی همچنین در این گزارش از  تدابیری در راستای اجرای خط انتقال ۷۵۰ میلی‌متر از بلوار ساحلی به ارتفاعات حصیرآباد در حال خبر داد و افزود:با اجرای این طرح که حدود ۴۰ درصد آن انجام شده است، مناطق شرق اهواز شامل پاداد، کوی رمضان، حصیرآباد و محدوده کوت عبدالله را شاهد تقویت فشار آب شبکه خواهند بود.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۴/۱۹
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۶ + ۹ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).