اخبار حوزه معاونت خدمات مشترکین و درآمد

طی نشستی و با حضور مسئولین و معتمدین شهرستان باوی از مشترکین خوش حساب روستاهای ملاثانی تقدیر شد.

 به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، روح‌الله قنبری گفت: باحضور مسئولین و معتمدین شهرستان باوی از مشترکین خوش پرداخت روستاهای ملاثانی تقدیر شد.

۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مردم در کنار مسئولین هر چالش و مشکلی را مرتفع می‌کنند.

روح اله قنبری با حضور در طرح شهروند مطالبه گر، مدیران پاسخگو، گفت: ارتباط مستقیم مسئولین با شهروندان قطعا تاثیرگذار است و مسئولین می توانند به طور مستقیم دغدغه و مشکلات مردم را دریافت کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب اهواز ادامه داد: طرح شهروند مطالبه گر، مدیران پاسخگو در کارآمدی و خدمات رسانی مطلوب نیز مؤثر است. 

۱۴۰۲/۱۱/۱۸
نشست ارزیابی عملکرد نیروهای وصول مطالبات در دفتر معاونت مشترکین و درآمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، نشست ارزیابی عملکرد نیروهای وصول مطالبات در دفتر معاونت مشترکین و درآمد و با حضور مدیرعامل شرکت برگزار شد.

افشین حاتمی در این نشست گفت: ارزیابی عملکرد جهت حفظ پویایی و انگیزه سیستم ضروری است و امور مشترکین به دلیل حساسیت فعالیتی که انجام می‌دهد از اهمیت خاصی برخوردار است.

۱۴۰۲/۱۰/۰۹
در جلسه مشترک معاونت خدمات مشترکین و درآمد آبفا با مدیرعامل شیرین شهر، ساماندهی انشعابات غیر مجاز در دستور کار قرار گفت.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، سید مهراب آذر شب گفت: در بازدید میدانی صورت گرفته از منطقه شیرین شهر موارد مهمی در راستای تولید و توزیع آب در آن منطقه مصوب شد.

۱۴۰۲/۰۸/۲۷

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، سید مهراب آذرشب به منظور بررسی روند ارائه خدمات به شهروندان از مناطق ٨ گانه امور مشترکین بازدید کرد.
این گزارش می افزاید، معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا اهواز با حضور در امور مشترکین از نزدیک با کارشناسان شاغل در این مناطق گفت گو کرد.

۱۴۰۲/۰۷/۱۹

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، سیدمهراب آذر شب از برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با نرم افزار جدید امور مشترکین در محل سالن جلسات این معاونت خبر داد.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آب اهواز افزود: آشنايی با نرم افزار جدید به کلیه مدیران و کارشناسان ما در مناطق هشت گانه امور مشترکین آموزش داده شد.

۱۴۰۲/۰۷/۱۹
در راستای حفاظت از محیط زیست، سرعت ارسال و و کاهش هزینه در مصرف کاغذ، قبوض کاغذی حذف و سامانه ارسال قبوض پیامکی جایگزین و فعال شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، سیدمهراب آذرشب گفت: صدور قبوض بصورت پیامک، جایگزین قبوض کاغذی شد.

۱۴۰۲/۰۶/۲۸
نشست تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به شهروندان در دفتر معاونت خدمات مشترکین و درآمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، نشست تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به شهروندان با حضور نماینده حراست و امور محرمانه و مدیران مشترکین مناطق ۸ گانه و ادارات تابعه در دفتر معاونت خدمات مشترکین و درآمد برگزار شد.

۱۴۰۲/۰۶/۲۱

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، دکتر ابراهیم مهدوی نصر، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز با اهداء لوح تقدیر از مهندس سیدمهران آذرشب، معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا تقدیر کرد.

۱۴۰۲/۰۵/۰۴
نشست تکریم و معارفه چهار مدیر در معاونت خدمات مشترکین و درآمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، معاون خدمات مشترکین و درآمد طی نشستی چهار مدیر در معاونت خدمات مشترکین و درآمد صنعت آبفا کلان‌شهر اهواز را معرفی کرد.

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

صفحه‌ها

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).