اخبار حوزه معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت

دوره آموزشی تعمیرات و نگهداری انواع پمپ‌ برای کارشناسان فنی شرکت آبفا کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز در این دوره، سرفصل‌های نگهداری و تعمیرات پمپ‌، شناخت و کاربرد و انتخاب انواع پمپ‌، فرآیند انتخاب پمپ‌های سانتریفیوژ جهت ایستگاه‌های پمپاژ و کوپلینگ‌ها و انتخاب آن‌ها ارائه شد.

۱۴۰۲/۱۱/۰۲
به همت معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی دوره خنثی سازی گاز کلر در مجتمع پتروشیمی شهرستان شوشتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا اهواز، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی این شرکت از برگزاری دوره خنثی سازی گاز کلر در مجتمع پتروشیمی شوشتر خبر داد.

بهزاد جوام گفت: این دوره ویژه کارشناسان تصفیه‌خانه‌های شرکت آبفا اهواز و با هدف آشنایی بیشتر ایشان با مخاطرات نشت گاز کلر و شیوه‌های حرفه‌ای مقابله با آن برگزار شد.

۱۴۰۲/۱۰/۱۳
به منظور ارتقا توان رسیدگی به مصدومین کارگاه عملی نظری امداد و کمک‌های اولیه برای کارکنان آبفا اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، به منظور ارتقا توان آمادگی رسیدگی به مصدومین در هنگام بروز حوادث کارگاه عملی نظری امداد و کمک‌های اولیه برای کارکنان آبفا اهواز برگزار شد.

۱۴۰۲/۱۰/۰۹
به منظور ارتقا توان آمادگی مقابله با مصدومین کارگاه عملی نظری امداد و کمک های اولیه برای کارکنان آبفا اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، بهزاد جوام گفت: به منظور ارتقا توان آمادگی مقابله با مصدومین کارگاه عملی نظری امداد و کمک های اولیه برای کارکنان آبفا اهواز برگزار شد.

۱۴۰۲/۰۹/۰۸
به منظور افزایش سطح آمادگی کارکنان دوره ی نظریِ آموزش اصول و پدافند غیرعامل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی گفت: به منظور افزایش سطح آمادگی کارکنان، دوره آموزشی اصول و مبانی پدافند غیر عامل برگزار شد.
بهزاد جوام افزود: با توجه به اهميت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، دوره یاد شده با تدریس آقای رسولی مدیر تحقیقات و بهره‌وری این معاونت و با حضور مدیران و کارشناسان آبفا اهواز انجام شد.

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آبفا اهواز از برگزاری دوره نظری عملی اطفاء حریق در تصفیه‌خانه شماره ٢ خبر داد.
بهزاد جوام گفت: به منظور ارتقاء توانایی همکاران در شرایط بحرانی به ویژه آتش‌سوزی‌های احتمالی دوره اطفاء حریق با حضور آقای دریکوند مدرس، آتش نشان و کارشناس فنی و حرفه ای برگزار شد.

۱۴۰۲/۰۸/۱۰
بهزاد جوام طی حکمی سرپرست تحقیقات و بهبود بهره‌وری را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، بهزاد جوام، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی صنعت آبفا اهواز با صدور حکمی علی‌اکبر رسولی را به عنوان سرپرست دفتر تحقیقات و بهبود بهره‌وری معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی معرفی کرد.

۱۴۰۲/۰۶/۰۸
به منظور افزایش شاخص‌های علمی _ فنی کارشناسان آبفا، دوره آموزش آشنایی با ابزار واحدهای اندازه‌گیری و آموزش عملی هم‌محوری و ساخت تولزها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی گفت: در ادامه اقدامات این معاونت و به منظور افزایش توان علمی _فنی کارشناسان صنعت آبفا اهواز در زمینه‌های مختلف دوره آموزش آشنایی با ابزار اندازه‌گیری اولیه جهت هم محورسازی پمپ‌ها و الکتروموتورها به صورت کاربردی، با حضور کارشناسان فنی تأسیسات‌های آبرسانی شهر اهواز و شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

۱۴۰۲/۰۶/۰۶
بهزاد جوام طی حکمی سرپرست دفتر بودجه و بررسی‌های اقتصادی را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، بهزاد جوام، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی صنعت آبفا اهواز با صدور حکمی مهرداد محجوب را به عنوان سرپرست دفتر بودجه و بررسی‌های اقتصادی معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، معرفی کرد.

۱۴۰۲/۰۵/۱۸
با حضور سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد آبفا در معاونت بهره‌برداری و توسعه آب، آخرین نشست ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، آخرین نشست ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال جاری معاونت‌های پنج‌گانه و مدیریت‌های مستقل با حضور خانم محمدی، سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد آبفا اهواز در معاونت بهره‌برداری و توسعه آب برگزار شد.

۱۴۰۲/۰۴/۲۸

صفحه‌ها

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).