اخبار حوزه دفتر روابط عمومی

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز از برقراری بیش از ۲۷۹ هزار تماس طی یکسال گذشته از سوی مشترکین آبفا اهواز با واحد ارتباط با مشتریان (۱۲۲) خبر داد.

فرزان عباسیان با بیان این مطلب افزود: طی یکسال گذشته مجموعا ۲۷۹ هزار و ۸۲۲ تماس با واحد ۱۲۲ برقرار شده که از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۰۰ تماس مربوط به مشکلات آب و ۹۱ هزار و ۷۰۸ تماس مربوط به مشکلات فاضلاب بوده است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از تماس‌ها نیز مربوط به قبوض، پیگیری، انتقادات و پیشنهادات و سایر موارد نیز بوده است. 

۱۴۰۳/۰۱/۲۹
در راستای کاهش هزینه‌ها، ۲ عدد شیر پروانه‌ای ۹۰۰ میلی‌متری در تصفیه‌خانه آب شهید منجزی کلان‌شهر اهواز تعمیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا اهواز، مدیر شبکه توزیع این شرکت گفت: در راستای کاهش هزینه‌ها، ۲ عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ میلی‌متری توسط اکیپ‌های شبکه توزیع تعمیر شد.

۱۴۰۳/۰۱/۲۹

طوفان الاقصای دیگری وزیدن گرفت و وعده‌ی صادق رهبرمان محقق شد؛ آن‌جا که فرمودند: «رژیم خبیث اشتباه کرد... باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.»

شامگاه شنبه، ۲۵ فروردین تا بامداد یکشنبه، جهان استکبار انگشت به دهان مانده بود از عملیات پیچیده و ترکیبی‌ای که رزمندگان اسلام به اجرا گذاشته‌ بودند.

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، ستار عالی پور از برگزاری میز خدمت آبفا اهواز در محل دفتر امام جمعه این شهر خبر داد.

۱۴۰۳/۰۱/۲۷
مهندس فرزان عباسیان با صدور پیامی، عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، متن پیام مهندس عباسیان بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

«عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت»

صدای پای عید می‌آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان متحیر مانده است.

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، قائم مقام این شرکت از خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان به عنوان اصلی‌ترين رسالت مجموعه نام برد.

فرزان عباسيان با بيان اين مطلب افزود: رسيدگی به كيفيت آب و كاهش مشكلات مربوط به فاضلاب در سطح شهر از مهمترين رسالت‌های مجموعه آب اهواز است كه بايد در بالاترين سطح انجام پذيرد.

۱۴۰۳/۰۱/۲۰
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز با عموم شهروندان دیدار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی حضوری به مشکلات شهروندان ملاقات عمومی با مهندس فرزان عباسیان، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز برگزار می‌شود.

این ملاقات مردمی، روز دوشنبه، مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ از ساعت ۹ الی ۱۲ در ساختمان مرکزی شرکت آب و فاضلاب اهواز برگزار خواهد شد.

۱۴۰۳/۰۱/۱۹
عملیات تعمیر هِدِر ١۴٠٠ میلی‌متر آب پاکِ تصفيه‌خانه شهید منجزی (شماره٢) به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، رضا بهرام‌کیا گفت: هِدِر ١۴٠٠ میلی‌متر آب پاک تصفیه‌خانه آبرسانی شماره ٢ تعمیر شد.

سرپرست تصفیه‌خانه شماره ۲ آبفا اهواز افزود: این عملیات به منظور جلوگیری از هر گونه افت فشار و یا قطعی آب در ایام نوروز به اجرا درآمد.

۱۴۰۳/۰۱/۰۸

صفحه‌ها

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).