اخبار حوزه دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل

به منظور ارزیابی میزان آمادگی تیم‌های واکنش سریع، شرکت آبفا اهواز در مانور سراسری واکنش سریع شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا اهواز، در پی هماهنگی‌های صورت گرفته توسط دفاتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و به منظور ارزیابی میزان آمادگی تیم های واکنش سریع ، شرکت های آب و فاضلاب اهواز و استان خوزستان در این مانور شرکت کردند.

۱۴۰۲/۱۱/۱۸
استاندار خوزستان با حضور در نمایشگاه پدافند جنگ‌های نوین از غرفه شرکت آب و فاضلاب اهواز دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، استاندار خوزستان به همراه مقامات لشکری از غرفه شرکت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز در نمایشگاه پدافند جنگ‌های نوین بازدید کرد.

 گفتنی است، این نمایشگاه‌ در تالار مهر لشکر ٩٢ زرهی در حال برگزاری است.

۱۴۰۲/۱۰/۰۶
به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با مشارکت آبفا اهواز در مدارس استان خوزستان اجرا شد.

این گزارش می افزاید، به منظور ایجاد آمادگی در مقابل حواث طبیعی از جمله زلزله، این مانور با محوریت اداره کل آموزش و پرورش استان و با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور برگزار شد.
در ادامه این گزارش آمده است، بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با حضور اداره کل مدیریت بحران استانداری و با مشارکت کلیه دستگاه های امدادی و خدماتی استان خوزستان انجام شد.

۱۴۰۲/۰۹/۱۲

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفا توسط استانداری استان خوزستان مورد تقدیر قرار گرفت.
این گزارش می افزاید، با ارسال نامه ای از سوی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری استان خوزستان از عملکرد آقای فرهاد حافظی سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آبفا اهواز و همکاران ایشان تقدیر شد.

۱۴۰۲/۰۸/۱۶
دوره آموزشی «مدیریت ریسک، جایگزین مدیریت مقابله» با حضور کارشناسان معاونت آب آبفا کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، مدیر بحران و پدافند غیرعامل گفت: این دوره آموزشی با هدف جلوگیری از اتفاقات و حوادث احتمالی و توان لازم در ریسک‌پذیری برگزار شد و طی آن کارشناسان حوزه معاونت آب تحت آموزش‌های لازم قرار گرفتند.

۱۴۰۲/۰۲/۱۱
مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از تصفیه خانه شماره یک کلان‌شهر اهواز بر امنیت تأسیسات آبرسانی و کیفیت آب آشامیدنی شهروندان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، جعفر عرب‌نژاد در حاشیه سفر به اهواز ضمن بازدید از تصفیه خانه شماره یک در آیین افتتاح ساختمان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و اتاق مانیتورینگ حراست آبفا اهواز حضور یافت.

۱۴۰۱/۱۰/۱۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان از عملکرد صنعت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز در هفته پدافند غیرعامل تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، فرشاد اسکندری‌نیا، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان با ارسال نامه‌ای خطاب به دکتر حاتمی از عملکرد و اقدامات اجرایی صنعت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز در نکوداشت هفته پدافند غیرعامل تشکر و قدردانی کرد.

۱۴۰۱/۰۹/۲۹

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، نشست بررسی چالش‌ها و ظرفیت‌های پیشگیری، کاهش آسیب‌پذیری و تعامل بین بخشی در دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استانداری خوزستان برگزار گردید.

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، مانور سراسری قطعی برق توسط دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفا اهواز و با همکاری شرکت توزیع نیروی برق در تصفیه‌خانه مرکزی شهید منجزی کلان‌شهر اهواز برگزار گردید.

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

مقام معظم رهبری:

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

صفحه‌ها

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).