فردوس کریمی: شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند

در ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهراهواز مطرح شد:

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا کلانشهر اهواز، مدیرعامل این شرکت در نشست صمیمانه با شهروندان ،دستورات لازم را مبنی بر رسیدگی به درخواست های ایشان در اسرع وقت صادر نمود.

اخیرا فردوس کریمی یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت شهروندان عنوان نموده بود و در این راستا علاوه بر حضور در مناطق مختلف شهری ،در ملاقات عمومی در محل دفتر خود پذیرای شهروندان اهوازی گردید.

کریمی با بیان اینکه یک کلانشهر زمانی سازمان یافته خواهد بود که مردم و مسوولین در تعامل با هم ، حرکتی همسو با ضوابط قانونی  داشته باشند، گفت: از آن جا که پیشرفت و ساماندهی یک جامعه مرهون تلاش مردم و متولیان امر است لذا همگام شدن ایشان در جهت آبادانی شهر امری اجتناب ناپذیر است.

وی از شهروندان به عنوان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها یاد کرد و افزود : رعایت الگوهای صحیح مصرف آب و پیشگیری از بروز اختلال در شبکه دفع فاضلاب شهری با رعایت اصول دفع پسماندها ،عدم  نصب انشعابات غیرمجاز و پرداخت به موقع قبوض آب بها و خدمات فاضلاب، شرکت آبفا را در ارائه خدمات بهینه و صرفه جویی در هزینه های اجرایی یاری خواهد نمود.

وی همچنین با اشاره به اجرای حدود ۳۰پروژه توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب در مناطق توسعه نیافته کلانشهر اهواز، تصریح کرد: از این تعداد ۲۲ پروژه مربوط به حوزه فاضلاب می باشد که ضمن تعیین طرح و برآورد مالی وارد مرحله اجرایی گشته اند.

مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز در ادامه از مسوولان مربوطه خواستار عدم ایجاد آسفالت در محلی که فاقد زیرساخت فاضلاب است ، گردید تا منجر به دوباره کاری و صرف توان و هزینه های گزاف و نارضایتی اهالی منطقه نشود.

فردوس کریمی از احداث پنج ایستگاه پست امداد حوادث شرکت آبفا اهواز برای نخستین بار در نقاط مختلف کلانشهر اهواز در راستای رفع حوادث و مشکلات اضطراری خبر داد.

کریمی در این خصوص گفت: تا پیش از این، اعزام گروه های عملیاتی از طریق اعلام سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ و از یک محل صورت می پذیرفت که به زودی با ارتقا به پنج پست امداد یادشده، منجر به تسریع در ارائه خدمات ،رسیدگی به حوادث و تعمیرات در حداقل زمان ممکن می گردد.

وی این اقدام را عامل مهمی در جلب رضایت شهروندان اهوازی عنوان کرد.

به گفته وی گزارشات مردمی به محض ثبت در سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲، باتوجه به قرار داشتن موقعیت مکانی آن ، به یکی از ایستگاه های یادشده اعلام خواهد شد.

وی در پایان این ملاقات گفت: تمام توان خود را به منظور بهبود خدمات در سطح کلانشهر اهواز به کار خواهد گرفت و از مردم خواست در کنار متولیان امور نسبت به تامین شرایط بهینه گام بردارند.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۲/۰۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۶ + ۳ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).