دعوت مدیر شرکت آبفا اهواز از مردم برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی

افشین حاتمی با صدور پیامی از آحاد ملت برای حضور پُرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، متن پیام دکتر حاتمی بدین شرح است:

 

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

«همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است. آن کسانی که دنبال این هستند که مشکلات را برطرف کنند، ترمیم کنند، بایستی به انتخابات رو کنند. راهِ درست، انتخاب است.»

«مقام معظم رهبری، ۱۴۰۲/۱۱/۲۹»

انتخابات، جلوه‌گر جمهوریت نظام مقدس اسلامی است و انتخابات پیش‌رو عرصه‌ای است که مردم به طور مستقیم نمایندگان خود را در دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب می‌کنند.

 نقش مهم و بسزای مجلس شورای اسلامی در اداره امور کشور چنان است که امام خمینی«ره» درباره آن فرمودند: «مجلس در رأس همه امور کشور است؛ یعنی مجلس خوب همه چیز را خوب می‌کند و مجلس بد همه چیز را بد می‌کند.»

اکنون که دشمنان قسم خورده‌‌ی کشور تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند تا مردم را از صندوق‌های رأی مأیوس کنند، برماست تا با حضوری پُرشور و فراگیر در انتخابات یازدهم اسفندماه، نقشه‌های شوم آنان را نقش برآب کرده و با انتخابی صحیح، زمینه‌ساز تشکیل دو مجلسی قوی و کارآمد شویم.

اینجانب با تأکید بر حساسیت انتخابات پیش‌رو از آحاد مردم به ویژه همکاران شرکت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز دعوت می‌کنم تا یکبار دیگر نقش زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی حک کنند و جمعه، یازدهم اسفندماه را به روز ناامیدی و شکست استکبار جهانی تبدیل نمایند. 

 

افشین حاتمی

مدیر شرکت آبفا کلان‌شهر اهواز

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).