پاسخگویی به شکایات مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

در ۹ ماه ابتدایی سال جاری به ۳۷۵۵ مورد شکایت مردمی رسیدگی شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، ستار عالی‌پور از رسیدگی و پاسخگویی به ۳۷۵۵ مورد شکایت مردمی توسط دفتر بازرسی و رسیدگی شرکت آب و فاضلاب اهواز خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۳ هزار و ۷۵۵ مورد شکایت از سامانه‌های نظارتی و بازرسی یا حضوری و تلفنی ثبت شد که کارشناسان دفتر پس از بررسی موضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شکایات را برای اقدام عملیاتی به معاونت‌‎های ذیربط ارجاع دادند.   

سرپرست دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات افزود: موارد یادشده از راه‌های گوناگون ثبت و ضبط می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به؛ سامانه رسیدگی به شکایات بازرسی آبفا کشور، سامانه سامد استانداری، میز خدمت مصلی و دفتر نماینده ولی فقیه، ملاقات مردمی مدیرعامل، شکایات تلفنی و بازدید میدانی اشاره کرد.

حوزه خبر: 
بازرسی و رسیدگی به شکایات
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).