بازدید اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تصفیه‌خانه آب شهید محمدی

اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور در تصفیه‌خانه آب شهید محمدی (شماره یک) از فرآیند تصفیه آب بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، غلامرضا رئیسی از بازدید اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تصفیه‌خانه آب شهید محمدی و فرآیند تصفیه آب آشامیدنی خبر داد.
مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب آبفا اهواز گفت: بازديدکنندگان از دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمده بودند و در این بازدید با تجهیزات الکترومکانیکال و تأسیسات فرآیندی در مراحل مختلف انعقاد و ته‌نشینی، فیلتراسیون و گند زُدایی از نزدیک به صورت عملی آشنا شدند.
وی افزود: با اقدامات اصلاحی مهندسین و تلاش‌های کارکنان بهره‌برداری در این تصفیه‌خانه و در راستای تأمین حد مطلوب استاندارد ملی آب آشامیدنی، هدف‌گذاری برای حصول به شاخص استاندار کدورت آب آشامیدنی با موفقیت عملی شده و در این بازدید آموزشی، اقدامات کنترلی برای رسیدن به این نتیجه مطلوب برای دانشجویان تشریح شد.

حوزه خبر: 
معاونت بهره برداري و توسعه آب
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۷ + ۱۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).