پیام دکتر حاتمی به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان

مدیر صنعت آبفا کلان‌شهر اهواز به مناسبت فرا رسیدن روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، متن پیام دکتر حاتمی بدین شرح است:

بسمه تعالی

۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی ،یادآور رویدادهای مهم و تأثیرگذاری در تاریخ معاصر ایران می‌باشد که هرکدام از آن‌ها نقطه عطفی در مبارزه‌ی مردم برای رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
۱۳ آبان ۱۳۵۷، در خون غلتیدن دانش‌آموزانی که در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی راهپیمایی کرده بودند و تنها گنا‌ه‌شان سر دادن بانگ الله اکبر بود.
۱۳ آبان ۱۳۵۸، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان که امام خمینی«ره» این حرکت را انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول نامیدند.
یوم الله سیزده آبان ، روز تقابل حقیقت با خصلت‌های ناپسند قدرت طلبان، روز مبارزه با زشتی‌ها و روز صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان جهان است. این روحیه ی استكبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه ، حق طلب و آزاده را فرا گرفته است. اینک همان روحیه‌ی مبارزه با استکبار جهانی در مجاهدان فلسطینی تبلور یافته و مبارزه‌ی جانانه‌ی ایشان در برابر رژیم کودک‌ کُش صهیونیستی را رقم زده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز تاریخ‌ساز که امسال با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» عجین شده است، جنایات وحشیانه‌ی صهیونیست‌ها در نوار غزه را محکوم کرده و پیروزی نهایی محور مقاومت را از خداوند متعال مسئلت دارم.

افشین حاتمی
مدیر آبفا کلان‌شهر اهواز

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۸ + ۹ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).