پیام مدیر شرکت آبفا اهواز به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل

مدیر شرکت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز با صدور پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«لازم است اقدام‌های موثر در حوزه پدافند غیرعامل، با کار بسیجی صورت گیرد و از مصونیت کشور و آمادگی لازم دفاعی در برابر دشمنان اطمینان حاصل نمایند.» مقام معظم رهبری
سوم لغایت دهم آبان ماه سال جاری در تقویم رسمی کشور عزیزمان ایران اسلامی، هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده که مورد توجه و تاکید مقام عظمای ولایت نیز قرار دارد.
پدافند غیرعامل به عنوان مکمل، از زمره بهترین روش‌های دفاعی است که کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های ملی و مراکزحیاتی، حساس و مهم را تأمین نموده و تداوم فعالیت‌های ضروری و در نهایت پایداری ملی را به دنبال دارد.
در سیاست‌های کلی نظام نیز بر پدافند غیرعامل به عنوان مجموعه اقدامات غیرمسلحانه که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری‌ها، ارتقاء پایداری ملی، تداوم فعالیت‌های ضروری و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می‌گردد، تأکید شده است.
لذا این هفته فرصت مناسبی برای آگاه سازی، فرهنگ سازی و ترویج گفتمان پدافند غیرعامل در میان مردم به شمار می‌آید و با توجه به اینکه هزینه پیشگیری، مصون‌سازی و ایمن‌سازی پیش از وقوع حادثه بسیار کمتر از مقابله با تهدیدات احتمالی است، اقدامات و اجرای برنامه ها در حوزه پدافند غیرعامل در این حوزه به نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شود.
مأموریت‌ شرکت آب و فاضلاب درخدمات رسانی به شهروندان با حراست و توجه ویژه به تاسیسات آب و فاضلاب بوده است، که با نگهداری، سرویس و سایر اقدامات مراقبتی، و در راستای پدافند غیرعامل از بروز هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری می شود.

در پایان این هفته را به کارکنان دفتر بحران و پدافند غیرعامل و همه همکاران گرامی شرکت تبریک عرض می‌کنم.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۶ + ۷ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).