شبکه داخلی آب آشامیدنی بخشی از منطقه گلستان تعویض شد

معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفا کلان‌شهر اهواز از تعویض شبکه داخلی آب آشامیدنی منطقه گلستان بدلیل شکستگی‌های مکرر خبر داد.

به گزاش روابط عمومی آبفا اهواز، سید داود حسینی با بیان این مطلب افزود: این شبکه به دلیل حادثه در حین حفاری دچار شکستگی‌های مکرر می شد، لذا با قید فوریت عملیات تعویض و اصلاح آن در خیابان اسفند حدفاصل خیابان‌های تیر تا اصفهان به اجرا درآمد.
معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا کلان‌شهر اهواز ادامه داد: در کوتاه‌ترین زمان ممکن ١۵٠ متر لوله پلی‌اتیلن ١۶٠ میلیمتر تعویض و ۴٠ فقره انشعاب و ۴ مورد سر وصل نیز انجام پذیرفت.
حسینی با تشکر از همکاران اکیپ‌های عملیاتی آبفا اهواز گفت: در حال حاضر عملیات تعویض خط و انشعابات به اتمام رسیده و آب مورد نیاز منطقه گلستان از کیفیت و فشار مطلوب برخوردار خواهد شد.
وی یادآور شد: با توجه به شرایط جوی و نیاز شهروندان به آب آشامیدنی پایدار و با کیفیت تمام تلاش ممکن صورت می‌گیرد تا شکستگی‌های خطوط و شبکه توزیع در کوتاه‌ترین زمان رفع شوند تا ضمن آرامش خاطر شهروندان از هدر رفت و افت فشار آب جلوگیری به عمل آید.
حسینی در پایان با اشاره به هفته صرفه‌جویی در مصرف آب از شهروندان اهوازی درخواست کرد با صرفه‌جویی در مصرف آب، خدمتگزاران خود در آبفا اهواز را در تامین آب آشامیدنی پایدار یاری نمایند.

حوزه خبر: 
معاونت بهره برداري و توسعه آب
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۶ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

  • Notice: Undefined offset: 1 در theme_print_sourceurl()‎ (خط ۳۲۸ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/print/print.pages.inc).
  • Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).