دکتر حاتمی به تماس شهروندان پاسخ گفت

مدیر آبفا کلان‌شهر اهواز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ به تماس شهروندان پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، پنج‌شنبه، ۱۴۰۲/۴/۱، دکتر افشین حاتمی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ ضمن پاسخگویی به تماس شهروندان، مشکلات و چالش‌های روز آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
بر اساس این گزارش، تماس گیرندگان ضمن استقبال از گفت‌وگوی مستقیم با مدیر آبفا کلان‌شهر اهواز به تشریح مشکلات آب و فاضلاب به وجود آمده خویش پرداختند.
در حاشیه‌ی این حضور، مدیر آبفا منطقه اهواز بر نقش بسزای ارتباط مستقیم با مردم تأکید کرد و گفت: ملاقات رو در رو با شهروندان که در روزهای دوشنبه هر هفته در یکی از مناطق هشت گانه مشترکین کلان‌شهر اهواز برگزار می‌شود و همچنین شنیدن دل‌مشغولی‌های ایشان از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ در دو حوزه‌ی آب و فاضلاب، به مثابه‌ی چراغی است که بر راهی که ما مسئولین باید برویم نور می‌تاباند و در نتیجه فضای ذهنی ما را برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر، روشن‌ می‌نماید.
وی افزود: مردم ولی‌نعمت ما هستند و می‌بایست از هر فرصتی برای ارتباط مداوم با آنان بمنظورارزیابی میزان اثرگذاری خدمات صنعت آبفا در منطقه اهواز بهره جُست.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).