بهار پرتلاش در بخش اسماعیلیه ‌شهرستان اهواز

مدیر بهره‌برداری آب حوزه روستایی اهواز ضمن تشریح اقدامات انجام شده در روستاهای بخش اسماعیلیه از بهار پرتلاش در این بخش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آبفا اهواز، علی عبیداوی گفت: در سه ماهه اول سال جاری با تلاش‌های صورت گرفته و انجام اقدامات اساسی و جهادی الحمدالله شاهد کمترین تنش آبی در روستاهای بخش اسماعیلیه از توابع شهرستان اهواز بودیم.
وی در تشریح برخی از این اقدامات اساسی افزود: انجام عملیات توسعه شبکه توزیع در روستاهای مختلف، عملیات نصب الکتروپمپ‌های جدید در تأسیسات آبرسانی و بعضاً در ايستگاه‌های تقویت فشار و همچنین تعمیر به موقع شکستگی‌های خطوط انتقال از مهم‌ترین این اقدامات بودند.
علی عبیداوی ادامه داد: در راستای این اقدامات نیز در ۴٨ ساعت گذشته با هدف جبران افت فشار در روستای خبینه سفلی ١٠٠ متر از شبکه توزیع ورودی روستا تعویض و همچنین تعداد دو مورد شکستگی حاد در خطوط انتقال روستای اُم طمیر و مسیر خرمشهر تعمیر و اصلاح ‌شدند.
مدیر بهره‌برداری آب حوزه روستایی اهواز در پایان با ابراز امیدواری در خصوص تابستانی با کمترین تنش آبی گفت: با توجه به حمایت‌های مدیر محترم صنعت آبفا اهواز و بسیج امکانات و اکیپ‌های عملیاتی در تابستان امسال شاهد کمترین تنش آبی در روستاهای بخش اسماعیلیه خواهیم بود.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۱ + ۵ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

  • Notice: Undefined offset: 1 در theme_print_sourceurl()‎ (خط ۳۲۸ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/print/print.pages.inc).
  • Notice: Undefined offset: 1 در theme_print_sourceurl()‎ (خط ۳۲۸ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/print/print.pages.inc).
  • Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).