شرایط جوی حاكم تاثیری در روند ارائه خدمات این شركت ندارد

معاون بهره برداری شرکت آبفا اهواز :

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، سعید دشتی زاده با اشاره به بازدید از پروژه ها و همچنین عملیات ها در حوزه آب و فاضلاب در سطح شهر اهواز گفت: توجه خاص مدیرعامل محترم شرکت آبفا اهواز بر ضرورت اجرایی شدن تمام عملیات های مربوط به این شرکت در سطح کلانشهر اهواز یکی از دلایل مهمی است که باعث گردیده بازدید از روند اجرایی آن ها همه روزه صورت پذیرد.

دشتی زاده افزود: علیرغم شرایط بد آب و هوای حاکم بر شهر اهواز، هیچکدام از پروژه ها و عملیات های این شرکت در سطح شهر متوقف نشده و همه روزه با بازدید از روند اجرایی آن ها نیز خواستار اتمام هرچه سریع تر و در نهایت جلب رضایت شهروندان می شویم.

معاون بهره برداری شرکت آبفا اهواز در ادامه گزارشی از چند عملیات مهم در حوزه آب و فاضلاب در روزهای گذشته در سطح شهر ارائه نمود.

گفتنی است گزارش تصویری این بازدید ها نیز در ادامه اخبار قابل مشاهده می باشد.

اصلاح خط انتقال فاضلاب اصلی واقع در بلوار غربی کارون

اجرا و توسعه خط انتقال فاضلاب کوی ملاشیه واقع در خیابان کمربندی به بطول حدود ۸۰۰ متر با اقطار ۵۰۰ و ۴۰۰ میلیمتری  در عمق حدود ۳.۵ مترتوسط حوزه معاونت بهره برداری واحد عملیات فاضلاب غرب

اصلاح خط انتقال فاضلاب  واقع در خیابان اصلی  سعادت ، فاز دو پادادشهر  به طول حدود ۸۰۰ با لوله ۶۰۰ میلیمتری (به دلیل ریزش خط انتقال فاضلاب مذکور در عمق حدود چهار متر و احتمال بروز خطرات جانی برای شهروندان و با توجه به حجم بالای تردد خودروهای عبوری، واحد عملیات فاضلاب شرق سریعا وارد عمل شدند و به صورت امانی و با کمترین هزینه ( ۰.۱ هزینه پیمانکار ) اقدام به اصلاح خط مذکور نمودند )

اصلاح خط انتقال فاضلاب  منطقه عین دو خیابان اصلی بطول ۲۰۰ متر  در عمق حدود ۳.۰۰ متر

اصلاح خط انتقال اصلی فاضلاب خیابان شیراز گلستان در عمق حدود ۴.۰۰ متر بصورت امانی توسط واحد عملیات فاضلاب منطقه غرب

توسعه و اصلاح شبکه آب ، نصب و استانداردسازی تعداد حدود ۴۰۰ انشعاب آب منازل اتوبوسرانی در منطقه کوی نورآباد زرگان (وجود انشعابات غیر مجاز آب در این منطقه مراتب پیگیری مستقیم مدیر عامل محترم شرکت را به همراه داشته و  حداکثر تا پایانمرداد ماه سال جاری استانداردسازی ها به پایان خواهد رسید)

ترمیم خط شبکه آب اصلی به قطر ۲۰۰ میلیمتر واقع در منطقه پیچ کارون مقابل ایستگاه اتوبوس . سعید دشتی زاده در خصوص اصلاح این شبکه گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر کم فشاری و بعضا قطعی آب در خیابان های ۳ و ۵ حصیر آباد و خیابان های ۱۵ و۱۴ کوی منبع آب ، واحد عملیات و رفع اتفاقات شبکه توزیع آب شرکت آبفا اهواز طی چندین روز به صورت مستمر و شبانه روزی اقدام به بررسی و کنترل علل قطعی و کم فشاری آب منطقه نمودند و در نهایت علت، شکستگی لوله آب در نزدیکی خط اصلی فاضلاب شدند  به همین دلیل طی انجام تعمیر شبکه مذکور در مدت سه ساعت مشکل کم, فشاری و قطعی آب بصورت کامل در مناطق یادشده برطرف گردید و منجر به رضایت اهالی  شد.

وی همچنین از شکستگی لوله ۳۰۰ میلیمتری در شبکه آب توسط پیمانکار شرکت ملی گاز در ساعت ۴.۰۰ بامداد مورخ ۹۵/۰۵/۱۴ در محدوده سه راهی تپه خبر داد و گفت: این امر باعث هدر رفتن آب وایجاد مشکلات برای شهروندان منطقه گردید. لازم به ذکر است هیچ گونه هماهنگی قبل از حفاری از طرف شرکت گاز درخصوص مشخص نمودن تاسیسات زیر زمینی با این شرکت به عمل نیامده است.

وی از برآورد هزینه خسارت وارده و اعلام به به شرکت گاز در روزهای آتی خبر داد.

حوزه خبر: 
دفتر معاونت بهره برداری
تاریخ خبر: 
۱۳۹۵/۰۵/۱۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۴ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

  • Notice: Undefined offset: 1 در theme_print_sourceurl()‎ (خط ۳۲۸ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/print/print.pages.inc).
  • Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).