نگاهی به اقدمات امور عمومی آبفا کلان‌شهر اهواز

در راستای کاهش هزینه و مدیریت در دارایی‌های مجموعه آبفا اهواز، تعمیرات و نگهداری و بازسازی برخی وسایل نقلیه، اماکن و تجهیزات توسط مدیریت امور عمومی انجام پذیرفت.

به گزارش روابط عمومي آبفا اهواز، رضا سروستانی گفت: دو دستگاه بيل مكانيكی، نيسان حمل گازوييل و يك دستگاه خاور توسط اكيپ‌هاي تعميرات اين مجموعه سرويس و تعمير شد.

مدیر مجموعه امور عمومی آبفا اهواز اظهار کرد: بازسازی، لایروبی و رنگ‌ آمیزی مخزن ذخیره گازوییل توسط اکیپ‌های تعمیرات و نگهداری این واحد انجام پذیرفت. همچنین یک باب مخزن ذخیره گازوییل به صورت پدافند و پشتیبان آماده شده که در صورت نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: سایر بناها و ساختمان معاونت‌های مجموعه آبفا اهواز نیز در حال رنگ آمیزی و بازسازی هستند.

سروستانی با اشاره به تانکرهای سیار از کار افتاده آبرسانی به روستاها گفت: ۵ دستگاه تانکر سیار آبرسانی به روستاهای تحت پوشش اهواز نیز تعمیر و بازسازی شدند و اکنون در سطح شهرهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در حال توزیع آب آشامیدنی میان اهالی شریف روستایی هستند.

گفتنی است، با توجه به ضرورت مديريت و لزوم كاهش هزينه و با اقدمات صورت گرفته، مبلغی افزون بر ۴۰۰ میلیون تومان صرفه جویی شد.

حوزه خبر: 
سایر
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۲ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).