پیام مدیر صنعت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

دکتر افشین حاتمی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، دکتر افشین حاتمی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و در آستانه‌ی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام مدیر صنعت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز به شرح ذیل است:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

ملت بزرگ ایران پس از سال‌ها مبارزه‌ی ‌مستمر علیه رژیم مستبد و طاغوتی پهلوی در ۱۲ بهمن سال ۵۷ پذیرای بنیانگذار و راهبر حکیم انقلاب خود شد تا ۱۵ سال تلاش برای برقراری حکومتی بر پایه‌ی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ثمر بنشاند. چه خوش گفت امام خمینی«ره» که انقلاب ما، انفجار نور بود. نور انقلاب اسلامی، تاریکی‌ها را زُدود و ریشه‌ی استبداد، خودباختگی و وابستگی به بلوک‌های شرق و غرب را خشکانید.   

اینجانب ضمن گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر و در آستانه‌ی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تأسی از امامِ انقلاب که خویش را خدمتگزار مردم می‌دانست، اعلام می‌دارم که صنعت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز و شهرهای تابعه در راه خدمتگزاری خالصانه و بی‌منت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

 

افشین حاتمی

مدیر آبفا اهواز     

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۹ + ۹ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).