مهندس سیاحی خبر داد: پیشرفت ۶۴ درصدی پروژه خط انتقال آب به تأسیسات گمبوعه

مدیر آبفا شهرستان حمیدیه از پیشرفت ۶۴ درصدی پروژه خط انتقال آب از مجتمع آبرسانی شهید هاشمی‌نژاد به تأسیسات گمبوعه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، مهندس عدنان سیاحی با اشاره به پیشرفت ۶۴ درصدی پروژه خط انتقال آب از مجتمع آبرسانی شهید هاشمی‌نژاد به تأسیسات گمبوعه گفت: در راستای پیشگیری از افت فشار آب در فصل تنش آبی، پروژه انتقال آب تصفیه‌شده از مجتمع آبرسانی شهید هاشمی‌نژاد به تأسیسات گمبوعه طراحی و به اجرا گذاشته شد که تاکنون ۹ کیلومتر آن انجام شده است.

وی ادامه داد: در این پروژه از لوله پلی‌اتیلن ۲۵۰م.م استفاده می‌شود و امید می‌رود تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری، ۵ کیلومتر باقیمانده آن به اتمام رسیده و ما شاهد در مدار گرفتن آن باشیم.

مدیر آبفا شهرستان حمیدیه افزود: روستاهای گمبوعه کوچک، طویبه، حزبه، بیت ماهور و مروانه حمیدیه و پادگان‌های شهید فرجوانی و شهید غلامی تحت پوشش تأسیسات آبرسانی گمبوعه هستند و إن‌شاءالله با در مدار گرفتن این خط انتقال در فصل تنش آبی با مشکل خاصی مواجه نخواهیم بود.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۸ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

  • Notice: Undefined offset: 1 در theme_print_sourceurl()‎ (خط ۳۲۸ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/print/print.pages.inc).
  • Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).