معاون اول رییس جمهور در آیین بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز: این تصفیه خانه مدرن ترین تاسیسات تصفیه فاضلاب در کشور است

 

 

تصفیه خانه فاضلاب بخش شرقی شهر اهواز با حضور دکتر جهانگیری  معاون اول رییس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، دکتر اسحاق جهانگیری عصر  (دوشنبه) مورخ ۲۱ آبان ماه  در جریان سفر به استان خوزستان، به همراه وزیر نیرو ، استاندار خوزستان، فرماندار اهواز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، مدیرعامل شرکت آبفا اهواز و نمایندگان مردم شریف اهواز در مجلس شورای اسلامی تصفیه خانه مدرن فاضلاب شرق اهواز را مورد بهره برداری قرار داد.

 

معاون اول رییس جمهور در آیین بهره برداری از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز  گفت: این تصفیه خانه یکی از تصفیه خانه های بسیار مدرن کشور است که با ظرفیت بسیار بالا و با تکنولوژی روز افتتاح می شود.

 

دکتر اسحاق جهانگیری  با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، ادامه داد: آرمان هایی در ذهن امام خمینی (ره) بود تا این انقلاب بتواند آزادی، استقلال و عدالت را به عنوان خواسته های اساسی این ملت در صد سال گذشته اجرایی کند.

 

دکتر جهانگیری با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا عدالت روح حاکم بر همه فعالیت های ما باشد، عنوان کرد: به دنبال آن هستیم تا عدالت را به معنای واقعی کلمه در اقصی نقاط کشور در قالب عدالت منطقه ای و فردی اجرایی کنیم تا هر فردی بتواند شرایط مناسبی را برای زندگی داشته باشد و فرقی میان فردی که در مرکز زندگی می کند با فردی که دور از مرکز قرار دارد، وجود نداشته باشد.

 

جهانگیری با بیان اینکه بسیاری از شعارهای انقلاب محقق شده است، گفت: تا نقطه مطلوب ما فاصله زیادی وجود دارد و باید همچنان آرمان ها و اهداف انقلاب را مدنظر قرار دهیم و برای تحقق آن ها تلاش کنیم تا بتوانیم شعارها و آرمان هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به دنبال آن ها بوده ایم را محقق و اجرایی کنیم.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه خوزستان رو به پیشرفت است و بر تارک پیشرفت ایران می درخشد، گفت: مصائب خوزستان به معنای مصائب ایران است و من به این موضوع باور دارم. همچنین پیشرفت خوزستان به معنای پیشرفت ایران است زیرا کشاورزی، صنعت، بنادر و... در این استان نقش محوری و ملی دارد.

 

جهانگیری ادامه داد: باید در هزینه کرد منابع در کشور نهایت دقت انجام بگیرد زیرا منابع کشور منابع محدودی است و از این منابع محدود باید بتوانیم بهترین استفاده را انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه باید از کارون به عنوان مهمترین و حیاتی ترین رودخانه ایران از عمق جان حفاظت کرد، گفت: تصمیماتی در شورای عالی آب اتخاذ شده است و باید اقدامات جدی در بحث ساماندهی رودخانه کارون و احیای این رودخانه به معنای جلوگیری از ورود فاضلاب به آن انجام شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی حق ندارند فاضلاب خود را بدون تصفیه وارد رودخانه کارون کنند، عنوان کرد: آن بخش از واحدهای صنعتی و تولیدی که فاضلاب آن ها بدون حساب و کتاب وارد کارون می شود، باید در برنامه ششم به آن ها زمان داده شود تا این مساله را حل کنند و فاضلاب خود را بدون تصفیه وارد کارون نکنند.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۷/۰۸/۲۲
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۴ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).