بیش از ۲۷۹ هزار تماس با واحد ارتباط با مشتریان (١٢٢) آبفا کلانشهر اهواز
فرزان عباسیان با بیان این مطلب افزود: طی یکسال گذشته مجموعا ۲۷۹ هزار و ۸۲۲ تماس با واحد ۱۲۲ برقرار شده که از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۰۰ تماس مربوط به مشکلات آب و ۹۱ هزار و ۷۰۸ تماس مربوط به مشکلات فاضلاب بوده است.
وی ادامه داد: بخش دیگری از تماسها نیز مربوط به قبوض، پیگیری، انتقادات و پیشنهادات و سایر موارد نیز بوده است.
قائم مقام شرکت آبفا کلانشهر اهواز با بیان این مطلب که همزمان با فرا رسیدن فصول گرم آب و هوایی و افزایش سرانه مصرف آب گفت: برای عبور از تنش آبی باید مدیریت مصرف آب و صرفه جویی را به عنوان یک الگو و اصل مد نظر قرار داد.
عباسیان اظهار کرد: افزایش سرانه مصرف آب منجر به افت و یا هدر رفت آب نیز میشود که از شهروندان تقاضا میگردد نسبت به رعایت الگوی مصرف با حساسیت بیشتر عمل کنند.