ارتقای خدمات سامانه 122 با آموزش نیروی انسانی [1]
مهندس براتی در جلسه ای با حضور معاونین و رییس سامانه 122 شرکت و با حضور دبیر کارگروه مرکز تماس 122شرکت مهندسی آبفا کشور ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده ضرورت بکارگیری توان همه بخش های شرکت برای پاسخگویی به نیازهای مشترکین از طریق سامانه 122 را مورد تاکید قرار داد وگفت ارایه خدمات سریع تر،مناسب تر وارزانتر بشکل غیر حضوری میتواند رضایتمندی مشترکین را بیشتر و تعامل فیمابین شهروند با شرکت را ارتقا دهد. مدیرعامل آبفا اهواز استفاده از نظرات و گزارشات مردمی را موجب تقویت نظارت شرکت بر عملکرد کارکنان و پیمانکاران ارزیابی کرد و از برنامه های شرکت مهندسی برای ارتقای سامانه 122 استقبال کرد. در این جلسه جعفری دبیر کارگروه مرکز تماس 122شرکت مهندسی آبفا کشور با ارایه برنامه ها و رویکردهای جدید شرکت مهندسی به سوالات و مسایل مطرح شده توسط معاونین پاسخ داد و خواستار همراهی بیشتر ارکان و اجزای شرکت برای ارتقا سریع خدمات غیر حضوری شد. محسن حاجی پور رییس سامانه ارتباطات مردمی 122 شرکت آبفا اهواز،ايجاد بسترهاي لازم در راستاي ارائه خدمات پاسخگویی و اطلاع رساني مطلوب به مشتركین و تحقق چشم انداز مصوب شرکت و برقراري ارتباط دوسويه بين شركت و مشتركین در راستای نظرسنجی از آنان و دریافت نظرات و پیشنهادات را از اهداف آتی شرکت دانست.