دكتر تشیعی:خودروهای مكانیزه در حوزه جمع آوری فاضلاب اهواز تحول بزرگی ایجاد كرده است

بازدید معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت آبفا کشور از تاسیسات آب اهواز

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، دکتر حمیدرضا تشیعی در بازدید از تاسیسات تصفیه خانه های آب شماره یک و دو اهواز از روند آبگیری تصفیه خانه شماه دو از آب غدیر در راستای رفع کدورت آب ابراز امیدواری نمود و اتصال این آب به تصفیه خانه شماره یک را نیز امری ضروری دانست . 

تشیعی در بازدید از تصفیه خانه آب شماره یک اهواز کیفیت آب خروجی را رضایت بخش اعلام داشت و بازسازی بخشی از تاسیسات آن را عاملی جهت بهبود ارائه خدمات برشمرد .

وی از مسئولان مربوطه در این تصفیه خانه درخواست نمود با نظارت دقیق بر عمکرد پیمانکار بهره برداری هرچه سریع تر نسبت به تامین هزینه های نگه داری، سرویس و بازسازی تاسیسات اقدام نمایند .

معاون بهره برداری شرکت آبفا کشور اظهار داشت: خوشبختانه کلانشهر اهواز در زمینه  اقدامات مقابله ای در بحث آزمایش و پاکسازی آب ورودی به تصفیه خانه ها عملکرد قابل قبولی داشته است .

دکتر حمیدرضا تشیعی در ادامه بازدید خود از محل آزمایشگاه کیفیت آب اهواز واقع در محل تصفیه خانه آب شماره دو دیدن نمود .

وی عملکرد آزمایشگاه یادشده را بسیار رضایت بخش دانست و از به کارگیری دستگاه های آنالیزگر پیشرفته و با دقت بالا در روند بررسی کیفیت آب خروجی به شبکه ابراز خرسندی نمود و بیان داشت: این دستگاه ها توانایی آنالیز پارامترهای خاص را با دقت بالا دارند

تشیعی گفت: افتتاح آزمایشگاه بیولوژیکی تا آخر خردادماه امسال اقدامی مهم و ضروری در راستای تفکیک آن از آزمایشگاه شیمیایی محسوب می شود .

وی همچنین از رفع نواقص جزیی موجود در آزمایشگاه تا آخر شهریورماه سال جاری خبر داد .

ورود خودروهای مکانیزه در بخش جمع آوری فاضلاب در کلانشهر اهواز از اقدامات بسیار موثری بود که این مقام مسئول در شرکت آبفا کشور از آن به عنوان تحولی عظیم در حوزه های جمع آوری و رفع انسداد با بهره گیری از تکنولوژی جدید در اهواز یاد کرد .

حمیدرضا تشیعی تصریح کرد: با ورود این خودروهای کاملا مکانیزه قسمت اعظمی از میزان خدمات گسترده و هزینه بر در حوزه جمع آوری و رفع انسداد فاضلاب شهرستان اهواز کاهش یافته است و البته امکان سرویس و تامین هزینه های احتمالی این خودروها نیز همواره باید فراهم گردد .

تشیعی گفت: امیدواریم سایر استان ها نیز با بالارفتن توان تولیدکنندگان و یا امکان خرید از این خودروها بهره مند شوند .

وی در پایان از اجرای پروژه های تاثیرگذار در حوزه

آب در اهواز از جمله ساخت مخزن ۵۰هزارمترمکعبی ذخیره آب و همچنین ورود آب غدیر به تصفیه خانه شماره دو  اعلام خرسندی کرد و تخصیص اعتبار بیشتر در بخش خدمت رسانی در این دوحوزه را در کلانشهر اهواز ضروری دانست

حوزه خبر: 
دفتر معاونت بهره برداری
تاریخ خبر: 
۱۳۹۵/۰۱/۲۴
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۱۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).