پیگیر جذب اعتبارات ارزی برای تكمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز خواهم بود

استاندار خوزستان:

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگاني شركت آبفا اهواز، غلامرضا  شریعتی در بازدید از تاسیسات پروژه تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز گفت :به دستور وزیر محترم نیرو حدود ده میلیون یورو باید تزریق اعتبار برای پروژه تصفیه خانه شرق اهواز صورت می پذیرفت، درحال حاضر بنده پیگیر جذب این اعتبار خواهم بود . 

دکتر شریعتی با تاکید بر ضرورت اتمام این پروژه تا پایان سال ۹۵ افزود: امیدواریم با جذب اعتبارات و همچنین وصول مطالبات ارزی به خصوص در مورد مطالبات شرکت توانیر از کشور عراق تاثیر قابل توجهی  در روند اجرایی پروژه یاد شده مشاهده شود.

وی   روند اجرایی پروژه را با وجود عدم تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای آن به عنوان یکی از پیشرفته ترین تصفیه خانه های کشور رضایت بخش اعلام نمود و ابراز کرد: با توجه به اینکه اعتبار کافی برای تکمیل این پروژه به شرکت آبفا اهواز تخصیص نیافته اما عملکرد این شرکت در جهت پیشگیری از توقف کامل ساخت تصفیه خانه رضایت بخش می باشد.

استاندار خوزستان با اعلام اینکه پیگیر جذب اعتبارات از سوی مسئولان وزارت نیرو خواهد بود، گفت: شخصا به دنبال رسیدگی به این موضوع تا حصول نتیجه می باشم و در هفته های آتی جهت پیگیری وضعیت این پروژه به محل تاسیسات این تصفیه خانه خواهم آمد .

دکتر غلامرضا شریعتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اعمال الگوهای اقتصادی در اجرای تمام پروژه ها در کشور، بیان داشت: تمام شرکت های مشاور بزرگ داخلی و خارجی در اجرای این پروژه با عنایت به شعار امسال باید تمام توان خود را در راستای تکمیل و بهره برداری از این تصفیه خانه به عنوان یک ضرورت برای کلانشهر اهواز به کار گیرند.

به کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا در جهت  احداث این تصفیه خانه از مواردی بود که تحسین دکتر شریعتی را برانگیخت و وی با تاکید مجدد بر ضرورت بهره‌برداری از سومین تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب در کشور پیگیری تخصیص اعتبارات از طریق مسوولان توانیر را از ولویت های اصلی خود اعلام نمود.

 وی تکمیل این پروژه را از دستورات ریاست محترم جمهوری نیز دانست و عدم رسیدگی هرچه سریع تر از سوی وزارت نیرو، شرکت توانیر و استانداری خوزستان را بی تفاوتی نسبت به  این مهم برشمرد.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۵/۰۵/۰۲
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۷ + ۸ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).