تقدیر معاون رئیس جمهور از دکتر حاتمی

دکتر قاضی‌زاده هاشمی با اهدای تندیس و لوح تقدیر از دکتر افشین حاتمی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، در سومین همایش تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، دکتر قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اهدای تندیس و لوح تقدیر از دکتر افشین حاتمی به عنوان مدیر برتر تجلیل کرد.

در متن تقدیرنامه آمده است:

«جناب آقای افشین حاتمی

از شما صمیمانه تشکر می‌کنم که در طول سال گذشته همراهان بودید. یقیناً حمایت، همراهی، تلاش، اراده و حضور شما ایثارگر دلیل بر آن شد که این خدمات ارزشمند و همایش ملی اینگونه با شکوه و با عظمت برگزار گردد.

برگزیده شدن شما فرهیخته‌ی گرامی که افتخار حضور در سومین همایش «تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت» را در بین جامعه ایثارگری کشور کسب نموده‌اید تبریک عرض نموده، امیدوارم این انتخاب پاسخی به تلاش‌های قبلی و انگیزه‌ای برای خدمات‌دهی بیشتر در آینده به قشر معزز ایثارگران را فراهم آورد.»

گفتنی است، همایش تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در روز بزرگداشت شهدا، ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ و در تالار کنفرانس‌های سازمان حج و زیارت کشور برگزار گردید.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).