ارتقاء و اصلاح ظرفیت پمپاژ آب آشامیدنی در تصفیه‌خانه شهرستان شیبان

پروژه ایستگاه پمپاژ آب آشامیدنی خروجی تصفیه‌خانه شیبان و مخزن ۵ هزار متر مکعبی پس از ١٠ سال توقف، پیش راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، سید داود حسینی گفت: این پروژه پس از ١٠ سال توقف با پیگیری‌های صنعت آبفا اهواز و توسط سازمان آب و برق خوزستان اجرا شد و برای بهره‌برداری به آبفا اهواز تحویل داده می‌شود.

وی افزود: این تاسیسات پیش از این، فقط از طریق یک خط انتقال وظیفه آبرسانی به شمال اهواز، شهر شیبان و ۱۹ روستای شهرستان باوی را بر عهده داشته اما با اجرای این پروژه ٣ خط مجزا و تفکیک شده وظیفه آبرسانی به مناطق یاد شده را بر عهده دارند.

معاونت بهره‌برداری و توسعه آب آبفا اهواز با اشاره به ارتقاء ظرفیت پمپاژ آب تاسیسات آبرسانی شیبان گفت: در حال حاضر ظرفیت تولید این تاسیسات ۴۶ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در صورت لزوم و با استفاده از تجهیزات رزرو، این میزان تا ۵۵ هزار متر مکعب در شبانه روز قابل ارتقاء می‌باشد.

حسینی بیان کرد: تاسیسات آبرسانی شهدای شیبان به گونه‌ای طراحی شده است که ضمن رعایت استانداردهای پدافندی در صورت وقوع بحران و یا بروز مشکل احتمالی در یک نقطه سایر مناطق مشکلی برای تامین آب آشامیدنی پایدار نخواهند داشت.

حوزه خبر: 
معاونت بهره برداري و توسعه آب
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).