در راستای بهبود کیفیت آب آشامیدنی صورت گرفت؛ سرویس، اصلاح و لایروبی در تصفیه‌خانه شماره ۵ آبفا کلان‌شهر اهواز

در راستای بهبود کیفیت آب آشامیدنی شهروندان؛ عملیات اصلاح، بازسازی، سرویس و لایروبی مخازن در تصفیه‌خانه گلستان انجام پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، محمد پارسا گفت: عملیات لایروبی حوضچه‌ها و مخازن و اصلاح و بازسازی‌های صورت گرفته در تصفیه‌خانه شماره ۵ در راستای ارتقاء سطح کیفی آب آشامیدنی شهروندان صورت گرفت.

مدیر تولید و تصفیه‌خانه های آب آبفا اهواز ادامه داد: تعویض پمپ شماره ۴ آب تصفیه، تعویض کامل خط لوله و شیرآلات واحد مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده،‌ لایروبی حوضچه‌های ته‌نشینی تصفیه‌خانه، تعمیر و اصلاح خطوط ورودی آب به لاگون‌های فاز یک تصفیه‌خانه همچنین سرویس و اُورهال مجموعه سیستم تزریق پِرکُلرین و نگهداری آن در حالت پدافند برای مواقعی که سیستم تزریق گاز کلر دچار مشکل می شود از جمله اقدامات انجام شده در این تصفیه‌خانه بوده است.

وی یادآور شد: عملیات اصلاح و بازسازی، سرویس و لایروبی تصفیه‌خانه (گلستان) توسط اکیپ‌های تعمیرات و نگهداری آبفا اهواز انجام شد.

حوزه خبر: 
معاونت بهره برداري و توسعه آب
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۳ + ۳ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).