نصب ۴٣ دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه‌های جمع آوری فاضلاب کلان‌شهر اهواز

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: به منظور تسریع در تخلیه آب‌های سطحی در کلان‌شهر اهواز ٤٣ دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه‌های دفع فاضلاب این کلان‌شهر نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز و به نقل از ایرنا، دکتر افشین حاتمی اظهار کرد: در راستای دفع آب‌های سطحی در کلان‌شهر اهواز، با همکاری شهرداری تعداد ۴٣ دستگاه الکتروپمپ جدید در ایستگاه‌های دفع فاضلاب و سایر نقاط حساس مستقر و نصب شد.

وی افزود: علاوه بر نصب این ٤٣ دستگاه الکتروپمپ، اقدامات مهمی نیز در این راستا صورت گرفته که شامل، مونتاژ و نصب ١١ پکیج تابلوی برق، تعویض و اصلاح شیرآلات ١٨ ایستگاه جمع آوری و دفع فاضلاب، ساخت و نصب پنج صفحه آشغالگیر، تعمیر ١٠ مورد شکستگی خط خروجی فاضلاب و توسعه بیش از ٣٢٠ متر شبکه دفع فاضلاب است.
وی گفت: با توجه به اینکه اکثر مناطق شهر اهواز فاقد کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی است، به همین دلیل بیش از ٨٠ درصد بارندگی های اخیر از طریق شبکه های جمع آوری فاضلاب دفع شد.
بر این اساس در بارندگی‌های اخیر شهر اهواز تعداد ١٣٣ ایستگاه دفع فاضلاب با حداکثر ظرفیت فعال بوده‌اند.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۹ + ۴ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).