دکتر حاتمی خبر داد: جایگزینی و نصب بیش از ۱۰۰۰ عدد درب و رینگ سرقت شده در فصل پاییز

مدیر آبفا اهواز از اجرای عملیات جایگزینی و نصب بیش از ۱۰۰۰ عدد درب و رینگ سرقت شده در فصل پاییز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، دکتر افشین حاتمی، مدیر صنعت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز با ارائه آماری از میزان حوضچه‌های تعمیرشده و درب و رینگ‌های نصب شده در فصل پاییز سال جاری گفت: در این بازه‌ی زمانی، ۵۰۰ باب حوضچه‌ی فاضلاب مورد تعمیر و اصلاح قرار گرفت و عملیات جایگزینی و نصب بیش از ۱۰۰۰ عدد درب و رینگ فاضلاب سرقت‌شده به اجرا درآمد. 

وی افزود: یکی از چالش‌های اصلی حوزه فاضلاب، سرقت دربِ منهول‌های شبکه فاضلاب است. با سرقت هر درب منهول، در درجه‌ اول سلامت، جان و مال شهروندان به خطر می‌افتد سپس با پُر شدن منهول از اجسام خارجی و زباله، انسداد خطوط و در نتیجه پس‌زدگی شبکه فاضلاب روی می‌دهد که نیازمند حضور گروه‌های لایروب است و با گذشت زمان، نیروی انسانی را مستهلک می‌کند.

حاتمی ادامه داد: انسداد شبکه فاضلاب موجب فرسودگی بیشتر و ریزش پی در پی خطوط فاضلاب به دلیل ناپایداری زمین می‌گردد. براساس وظایف ذاتی آبفا اهواز، عملیات جایگزینی و نصب درب منهول‌های سرقت شده در اسرع وقت به اجرا گذاشته می‌شود که در این مدت بیش از ۱۰۰۰ عدد درب و رینگ نصب و ۵۰۰ مورد حوضچه تعمیر شد.

مدیر آبفا اهواز در پایان گفت: همه‌ی درب و رینگ‌های نصب شده در مناطق ۴ گانه فاضلاب کلان‌شهر اهواز از جنس‌های چُدنِ بُتُن و کامپوزیت بوده است که در این میان، جنس چُدنِ بُتُن به دلیل جلوگیری از سرقت بیشترین استفاده را داشته است.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۸ + ۶ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).