دکتر حاتمی خبر داد؛ تسریع در عملیات لایروبی شبکه فاضلاب کلان‌شهر اهواز

دکتر افشین حاتمی از تسریع در عملیات لایروبی شبکه فاضلاب کلان‌شهر اهواز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، دکتر افشین حاتمی از تسریع در عملیات لایروبی شبکه فاضلاب کلان‌شهر اهواز خبر داد و گفت: عملیات لایروبی و صفحه‌کشی شبکه و حوضچه‌های فاضلاب در نقاط مختلف شهر برای آمادگی هر چه بیشتر در مقابله با چالش‌های فصل بارندگی در حال انجام است و در این راستا هیچ گونه توقفی وجود ندارد.

مدیر آبفا اهواز افزود: ۱۲ گروه لایروب در شرق و غرب شهر در حال لایروبی و صفحه‌کشی خطوط فاضلاب هستند تا چالش‌های کنونی مرتفع شوند و سطح آمادگی شبکه پیش از آغاز فصل بارندگی به بالاترین سطح خود برسد.

وی در تشریح جزئیات لایروبی خطوط فاضلاب مناطق مختلف کلان‌شهر اهواز گفت: عملیات لایروبی حوضچه‌ها و خطوط فاضلاب کوی انقلاب، کوی علوی، کوی سیاحی، کوی مندلی، عین ۲، کیانپارس، کیان‌آباد، کیان‌شهر، لشکرآباد، ملاشیه، سخیریه، زیتون کارگری، منبع آب، چهارصد دستگاه، آخرآسفالت، صد دستگاه و دیگر مناطق کلان‌شهر اهواز در دست اجراست.

دکتر افشین حاتمی با ابراز امیدواری نسبت به کاهش پس‌زدگی شبکه فاضلاب در فصل بارندگی اذعان داشت: در راستای رویارویی هر چه بهتر با تهدیدات فصل بارندگی تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت اما بی‌شک با تأمین منابع مالی و لُجستیکی مورد نیاز، سطح آمادگی آبفا اهواز ارتقا پیدا خواهد کرد.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۱۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).