افتتاح خط بای پس ورودی آب غدیر به فیتلرهای ثقلی و مخزن ۵۰هزار مترمکعبی در تصفیه خانه شماره دو اهواز

افتتاح خط بای پس ورودی آب غدیر به فیتلرهای ثقلی و مخزن ۵۰هزار مترمکعبی در تصفیه خانه شماره دو اهواز         

       مدیرعامل شرکت آبفا اهواز: هدف این پروژه ارتقای سطح کیفی و کمی آب است

*به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا  اهواز، بهنام مریدی از افتتاح پروژه احداث بای پس خط غدیر بر روی فیلتر های ثقلی و مخزن ۵۰ هزار متر مکعبی ذخیره آب در  تصفیه خانه شماره ۲ اهواز با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی آب اهواز خبر داد.

 

 مریدی جزییات این عملیات شبانه روزی را شامل اجرای خطی به طول ۳۰۰ متر از جنس فولادی و به اقطار ۱۰۰۰ و ۱۴۰۰ میلیمتر اعلام کرد و گفت: با اجرای دو انشعاب به فیلترها و مخزن و با توجه به تزریق مواد شیمیایی بر خط، سطح کیفی لازم آب تامین می گردد.

 

 مدیرعامل شرکت آبفا اهواز تصریح کرد: پس از اجرای شبانه روزی این پروژه،  اجرای عملیات مرمت و بازسازی تأسیسات زلال سازی تصفیه‌خانه ی شماره دو انجام خواهد شد*      مریدی افزود: ظرفیت تولید تصفیه خانه شماره دو اهواز ۳۵۰ هزار مترمکعب در شبانه روز است که با اجرای این طرح به ۴۵۰ هزار مترمکعب افزایش می‌یاید.

وی افزود: تمام شبکه آب اهواز به صورت رینگ به هم متصل است از این رو اجرای این طرح باعث افزایش کیفیت آب در تمام شهر اهواز می‌شود.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).