مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز: اعتبار ساماندهی شبکه فاضلاب اهواز از صندوق ذخیره ارزی پرداخت نشده است

مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز:  اعتبار ساماندهی شبکه فاضلاب اهواز از صندوق ذخیره ارزی پرداخت نشده است                                         بهنام مریدی گفت: تاکنون اعتبار اختصاص یافته معادل ۱۰۰ میلیون یورو از محل صندوق ذخیره ارزی در این زمینه پرداخت نگردیده است.  به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مریدی با اشاره به بارندگی ( به میزان ۲۵ میلی‌متر) روزهای گذشته در اهواز، اظهار کرد:  شبکه فاضلاب موجود اهواز ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر است که یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر آن قدمتی بین ۵۰ تا ۷۰ سال دارند ضمن اینکه اهواز فاقد شبکه دفع آب‌های سطحی است و شبکه فاضلاب قابلیت کنترل و دفع بارندگی بیش از ۱۰ میلی‌متر را ندارد.

مدیرعامل شرکت  آب و فاضلاب اهواز با اشاره به سیل فروردین ماه، عنوان کرد: پس از سیلاب فروردین ماه حدود ۷۵ کیلومتر از شبکه فاضلاب دچار ریزش شد که ۶۰ کیلومتر آن بازسازی و وارد مدار شد اما در بارندگی آذرماه امسال که حدود ۸۸ میلی‌متر بود بار دیگر نقاطی ریزش کرد که در حال ترمیم این نقاط ریزشی هستیم.

وی افزود: اکثر لوله‌های شبکه فاضلاب بتنی هستند و عمر مفید آن‌ها تمام شده است به همین علت بیشترین ریزش در این نقاط وجود دارد.

مریدی با اشاره به اختصاص بودجه به شبکه فاضلاب اهواز، اظهار کرد: مقرر شد ۱۰۰ میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی به شبکه فاضلاب شهر اهواز اختصاص داده شود که تاکنون هیچ ابلاغ و پرداختی صورت نگرفته است.

وی از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تسهیلات کمکی وزارت نفت  در بازه زمانی پنج ساله و در راستای ساماندهی فاضلاب شهرستان کارون خبر داد و گفت: گستردگی پوشش شبکه فاضلاب در این شهرستان کم است ( جمعاً حدود ۱۲ کیلومتر دارای شبکه فاضلاب است ). هم‌اکنون طراحی شبکه فاضلاب  شهرستان کارون تکمیل و برای تصویب به تهران ارسال شده است.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۰ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).