بهنام مریدی رسما مدیرعامل شرکت آبفا اهواز شد

بهنام مریدی رسما مدیرعامل شرکت آبفا اهواز شد

 

طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور و جمعی از مسوولین استانی و محلی،  مهندس بهنام مریدی به عنوان مدیرعامل شرکت آبفا اهواز منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، امروز مورخ ۲۶ مردادماه طی مراسمی فردوس کریمی مدیرعامل سابق تودیع شد و زحمات چندماهه دکتر حقیقی پور ،سرپرست، مورد تقدیر قرار گرفت و همچنین بهنام مریدی رسما به‌عنوان مدیرعامل شرکت آبفا اهواز معارفه گردید.

در این مراسم، دکتر خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور  ضمن تقدیر از تلاش مدیران قبلی و  با اشاره به انتظارات آبفا کشور و وزارت نیرو نسبت به عملکرد مدیریت جدید، انتخاب وی را به عنوان مدیرعامل شرکت آبفا اهواز برگرفته از پتانسیل و پیشینه مریدی در حوزه آبفا دانست ‌.

خشایی تلاش مدیران در راس مجموعه آبفا اهواز را بسیار ارزشمند برشمرد و همچنین حمایت بی دریغ دکتر شریعتی استاندار خوزستان را از فاکتورهای تاثیرگذار در تحقق اهداف این مجموعه عنوان کرد.

وی در اظهارات خود از رعایت ۵۷ درصدی مشترکان آب از سقف الگوی مصرف خبر داد و گفت: این رقم در اهواز ۴۲ درصد است یعنی تعداد مشترکان کم مصرف در این شهر ۱۵ درصد کمتر هستند.

وی افزود: مصرف آب در اهواز بالاتر از میانگین کشوری است که بخشی از این افزایش مصرف به دلیل شرایط اقلیمی، و بخشی از آن ناشی از الگوی اشتباه مصرف است؛ میانگین مصرف آب در اهواز به ازای هر نفر در ماه ۱۶ متر مکعب تعیین شده است.

وی ادامه داد: همچنین میزان مصرف مشترکان بد مصرف در کشور در حوزه آب چهار درصد است اما این رقم در اهواز ۱۴ درصد است.

وی تاکید کرد: بازسازی شبکه آب و فاضلاب اهواز در اولویت برنامه های مدیرعامل جدید باشد و باید از تمام ظرفیت های موجود برای ارتقای شرایط موجود استفاده کرد .

این مقام مسئول در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: اصلاح شبکه فاضلاب، بازسازی تصفیه خانه شماره ۲ اهواز و افزایش مخازن ذخیره آب نیز باید در دستور کار مدیرعامل جدید قرار گیرد؛ ظرفیت مخازن ذخیره اهواز نسبت به میزان مصرف کمتر است.

وی با اشاره به توجه وزارت نیرو به مشکلات آب و فاضلاب اهواز بیان کرد: در بین ۳۱ مرکز استان کشور تنها سه کلانشهر اهواز، مشهد و شیراز دارای شرکت های آب و فاضلاب مجزا از استان هستند.

خشایی با بیان اینکه اهواز دارای ۴۵۰ هزار مشترک آب و ۴۰۰ هزار مشترک فاضلاب است و از این رو جزو کلانشهرهای با بیشترین مشترک است، افزود: برای ارتقای شبکه آب و فاضلاب اهواز تلاش هایی صورت گرفته اما متناسب با نیازها نبوده است.

خشایی اظهار داشت: در سیل اخیر خسارت های زیادی به زیرساخت های شبکه آب و فاضلاب اهواز وارد شد و مسئولان شبانه روز تلاش کردند تا بخشی از این خسارت ها را جبران کنند اما در نهایت مردم میزان خدمات ارایه شده را مورد ارزیابی می کنند.

دکتر فاضل عبیات معاون عمرانی استاندار خوزستان نیز چالش های پیش رو در حوزه آب و فاضلاب اهواز  را تشریح کرد و برای مدیران قبلی و بعدی آرزوی توفیق داشت.

وی تحول در حوزه آبفا را مرهون توجه و اعتبارات مضاعف در سطح ملی برشمرد.

همچنین آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز با حضور در این آیین، از تلاش های بی وقفه مدیرعامل پیشین تقدیر نمود و گفت: همواره شاهد تلاش گسترده مجموعه آبفا اهواز بوده و هستم و باتوجه به اینکه این حوزه با دغدغه های فراوانی روبرو بوده و هست برای عزیزان در این مجموعه آرزوی موفقیت دارم.

 فردوس کریمی مدیرعامل سابق شرکت آبفا اهواز نیز گزارشی جامع از عملکرد خود در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی آب و ساماندهی وضعیت فاضلاب اهواز ارائه نمود  و گفت : در اسفندماه سال ۹۵ و زمانی که اهواز با بحران مواجه بود، به عنوان مدیرعامل شرکت آبفا اهواز معرفی شدم و در آن زمان تلاش شد تا روند عملیاتی کردن اجزای طرح جامع آبفا اهواز اجرایی شود.

مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: در زمینه پیشبرد اهداف بر این نظر بودم تا براساس اصول و چهارچوب طرح جامع آب و فاضلاب اهواز عمل کرده و با استفاده از خدمات مشاورین و نیروهای توانمند دانشگاهی طرح‌ها را به پیش ببریم.

کریمی ادامه داد: طرح جامع آب و فاضلاب از طرح جامع شهری شهرستان اهواز جدا است و با توجه به طرح محدودی که در این زمینه وجود داشت، نیازهای اهواز به لحاظ بحث آب و فاضلاب برآورده نمی‌شد زیرا اهواز به لحاظ خدمات شهری در چند سال اخیر توسعه پیدا کرده و از این رو طرح جامع آبفا اهواز برای شهرستان محدود بود.

اجرای بیش از ۸۷ پروژه در مدت دو ساله مدیریت وی از جمله نکات شاخص مطرح شده از سوی وی بود.

در ادامه دکتر حقیقی پور سرپرست چندماهه شرکت آبفا اهواز نیز با اشاره به اقدامات و تلاش های گسترده در حوزه آب و فاضلاب اهواز در مدت مدیریت قبلی به تشریح چالش های پیش روی کلیه مدیران قبلی و بعدی در این شرکت پرداخت و حوزه آب و فاضلاب را در اهواز به دلیل فرسوده بودن زیرساخت ها همواره در معرض بحران دانست.

در  این مراسم از کتاب عملکرد دوساله اخیر شرکت آبفا اهواز که توسط روابط عمومی این شرکت تهیه شده بود با حضور  آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز رونمایی شد و طی تقدیرنامه ای از سوی دکتر جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از زحمات مدیر و سرپرست سابق این شرکت تقدیر و حکم مدیرعامل جدید به وی اعطا شد.

مهندس مریدی پس از دریافت حکم خود رسما به عنوان مدیرعامل شرکت آبفا اهواز به تشریح اهداف و محورهای مدیریتی خود در آینده پرداخت و مهم ترین معضل حال حاضر را پیشگیری از ورود فاضلاب به رودخانه کارون برشمرد .

وی خود را جدای از مجموعه بزرگ آب و فاضلاب ندانست و گفت: من از ابتدا با حضور در حوزه آبفا اهواز وارد عرصه خدمتگزاری به مردم گشتم و پس از مدت ها با وجود پیشنهادات دیگر، ترجیحا به جمع همکاران خود بازگشتم و انشالله با تمام توان و با تمرکز بر خدمت خالصانه بتوانم در این حوزه موثر واقع شوم. 

بدین ترتیب ، مهندس بهنام مریدی پس‌از حدود چهارماه از زمان سرپرستی دکتر صادق حقیقی پور ، رسما به عنوان مدیرعامل شرکت آبفا اهواز معرفی گردید.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۸/۰۵/۲۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۳ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).