با شعار محوری "سازگاری با تغییر اقلیم" برگزار می شود: دومین جشنواره نیرو و رسانه

بنا بر اعلام مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو ، دومین جشنواره نیرو و رسانه با شعار محوری "سازگاری با تغییر اقلیم" نیمه اول اسفندماه امسال برگزار میشود.

" به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، دکترصدیقه ببران ضمن اعلام این خبر، هدف از برگزاری جشنواره را  اطلاعرسانی و آگاهیبخشی درباره تغییر اقلیم و سازگاری با این پدیده با محوریت تاثیر آن بر صنعت آب و برق برشمرد .

دکتر ببران بررسی تحولات سرزمینی الگوهای رفتاری، اجتماعی و تغییرات تکنولوژیک در صنعت آب و برق و همچنین جلب مشارکت رسانه و شبکه‌‌های اجتماعی در برنامههای سازگاری با تغییر اقلیمرا  از دیگر اهداف برگزاری دومین جشنواره نیرو و رسانه دانست.

وی افزود: برای این دوره از جشنواره محورهایی از قبیل: "تجربیات موفق مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و برق"، "تجربیات موفق سازگاری با کم آبی در حوزههای کشاورزی"، "توانمندیهای بخشهای غیردولتی و دولتی در حوزههای آب و برق"، "مهاجرتهای ناشی از تغییر اقلیم و پایداری سکونتگاهها در این شرایط" و همچنین "آمایش سرزمین و سازگاری با تغییر اقلیم" در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو افزود: تغییر الگوی زندگی و مصرف شهری و روستایی در شرایط تغییر اقلیم"، "مدیریت تامین و مصرف آب، غذا و انرژی در شرایط تغییر اقلیم"، "اهمیت استفاده از آب خاکستری و مصرف مجدد پساب در سازگاری با تغییر اقلیم"، "تاثیر تغییر اقلیم، فقر و نابرابری، چالشهای اجتماعیاقتصادی در توسعه پایدار و تابآوری جامعه"، "کاهش مخاطرات تغییرات اقلیم در ایران و کاهش تنش‌‌های ناشی از ازدیاد جمعیت"، "پایدارسازی منابع آب و انرژی و مدیریت ریسک در شرایط اقلیم" و همچنین "وقوع سیلابهای بزرگ، گرمایش زمین و تغییرات جمعیتی و اجتماعی در اثر تغییر اقلیم" از دیگر محورهای دومین جشنواره نیرو و رسانه است.

دکتر ببران تاکید کرد:  در این دوره از جشنواره نیرو و رسانه رشتههایی از قبیل: تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، طرح، اینفوگرافی، طنز و کاریکاتور، سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس و گرافیک، صفحهآرایی و موشن گرافی در نظر گرفته شده است.

وی زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را یکم تا ۳۰ مهرماه امسال دانست و افزود: بازه زمانی انتشار آثار بایستی از اول فروردینماه تا ۳۱ شهریور سال ۹۸ در یکی از رسانههای رسمی، مکتوب، و دیداری و شنیداری باشد که علاقهمندان به منظور شرکت در این دوره از جشنواره نیرو و رسانه میتوانند به وب سایت این جشنواره به نشانی www.pr.moe.gov.ir مراجعه کنند.

منبع خبر: پایگاه  خبری وزارت نیرو(پاون

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۸/۰۵/۲۲
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).