سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز: چهار پروژه عمرانی فاضلاب در اهواز اجرا می گردد

 سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز:

 چهار پروژه عمرانی فاضلاب در اهواز اجرا می گردد

 

 چهارشنبه دوم مردادماه آئین کلنگ زنی چهار پروژه فاضلاب اهواز با حضور دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، حضرت آیت الله موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، سرپرست ،قائم مقام و جمعی از مسئولین شرکت آب و فاضلاب اهواز کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، دکتر صادق حقیقی پور گفت: چهار پروژه فاضلاب در مناطق کیانشهر ، ایستگاه پمپاژ الهادی، پردیس و کوی مدرس توسط این شرکت اجرایی می گردد.

دکتر حقیقی پور افزود:از اردیبهشت ماه امسال تاکنون بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال پروژه فاضلاب در شهر اهواز کلنگ زنی شده است و حدود یکهزار میلیارد ریال دیگر باید برای پروژه‌های فاضلاب اختصاص یابد تا نقاط ریزشی فاضلاب در اهواز اصلاح شوند.

حقیقی پور یادآور شد: هر نقطه ای از شهر که کوچک‌ترین تلاقی آب و فاضلاب رخ دهد مرکز بهداشت سریعا ورود کرده و مراتب را حتی در مناطقی مثل سیاحی و گلدشت که شبکه فاضلاب وجود ندارد  به ما اطلاع می‌دهد.

وی ادامه داد: ۵۶ نقطه ریزش فاضلاب در اهواز شناسایی شده است که انشالله با اصلاح این نقاط شهر اهواز از این حیث به حالت عادی باز می گردد.

وی درخصوص پروژه ایستگاه پمپاژ الهادی گفت: سطح فاضلاب در نقاط غربی اهواز همچون کیان، کوی علوی، شیخ بها و بنی هاشم بالا است که دچار پس زدگی فاضلاب می‌شدند از سویی دیگر به دلیل نزدیکی شبکه آب و فاضلاب خطر تلاقی آنها وجود داشت که با اجرای این پروژه مشکلات برطرف خواهد شد.

وی وجود معارضین در محل اجرای پروژه ها را از معضلات موجود در راستای خدمت رسانی بهینه عنوان کرد. 

وی ادامه داد: در الهادی یک ایستگاه پمپاژ داریم که ظرفیت آن کافی است اما خط خروجی توانایی انتقال فاضلاب را ندارد از همین رو اصلاح آن در اولویت کار قرار گرفت که امیدواریم تا پیش از شروع فصل بارندگی به اتمام برسد.

حقیقی پور با اشاره به پس زدگی‌های بزرگ فاضلاب در منطقه پردیس در زمان سیل به ویژه در خیابان های گلفام و گلبهار توضیح داد: در ورودی منطقه چنیبه حدود دو کیلومتر ریزش خط فاضلاب به دلیل فرسودگی داشتیم که با احداث لیفت استیشن فاضلاب در منطقه پردیس و اجرا و اصلاح خطوط در منطقه این مشکلات حل می شود.

 

 گفتنی است،  پروژه‌ها شامل اجرا و اصلاح ۱۰ کیلومتر خطوط و انشعابات در منطقه کیانشهر، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ و حدود سه کیلومتر خط تحت فشار در پردیس و رفع معضل خیابان‌های گلفام و گلبهار، اجرای دو کیلومتر خط تحت فشار در خروجی ایستگاه پمپاژ الهادی و اصلاح نقاط ریزشی در کوی مدرس بود.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۸/۰۵/۰۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۳ + ۴ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).