معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر داد: استقرار ستاد مدیریت بحران این شرکت تا رفع کامل معضل پس زدگی فاضلاب در اهواز

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر داد: 

 

استقرار ستاد مدیریت بحران این شرکت تا رفع کامل معضل پس زدگی فاضلاب در اهواز 

 

 حمیدرضا کشفی در بازدید از طرح اضطراری رفع پس زدگی فاضلاب در  منطقه پردیس گفت: باتوجه به پس زدگی فاضلاب در برخی نقاط شهر اهواز به علت افزایش حجم و دبی رودخانه کارون و فرسودگی شبکه، شاهد اجرای چند طرح ضربتی توسط شرکت آبفا اهواز هستیم که به زودی اختلالات پیش آمده مرتفع خواهند شد.

کشفی افزود: ستادی به دستور وزیر محترم نیرو، متشکل از دو معاون و جمعی از مدیران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با عنوان ستاد مدیریت بحران در راستای بررسی مشکلات، ارائه راه کارها و پیگیری تحویل تجهیزات ارسالی از استان های معین خوزستان در اهواز مستقر گردیده که روزانه طی برگزاری جلسه با مدیران شرکت های آبفا شهری و روستایی موضوعات را پیگیری و مرتفع می نماید.

همچنین سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به مشاهدات میدانی مستمر و شناسایی نقاط حاد در حوزه پس زدگی فاضلاب اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد مشکلات در پنج نقطه بحرانی در شهر است که با اجرای طرح های ضربتی بخش عمده آن ها رفع گشته و آن شالله به زودی کاملا حل خواهد شد.

دکتر صادق حقیقی پور از مناطق پردیس،مهدیس،گلفام و ورودی های شهر را جزو نقاط بحرانی یاد نمود و علت پس زدگی فاضلاب در این مناطق را شکستگی خط کلکتور (جمع کننده) فاضلاب ۱۰۰۰ میلیمتری دانست و افزود: مشکلات یادشده با اجرای یک طرح ضربتی درحال رفع می باشد.

 

حقیقی پور از معضلات پیش آمده برای شهروندان در بخش فاضلاب پوزش طلبید و وعده حل آن ها را در اسرع وقت داد.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۶ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).