مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز: کیفیت آب اهواز مطلوب است، قبل از اعلام بحران اقدام به مهار پس زدگی احتمالی فاضلاب نموده ایم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز:

 

کیفیت آب اهواز مطلوب است، 

 قبل از اعلام بحران اقدام به مهار پس زدگی احتمالی فاضلاب نموده ایم

 

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، فردوس کریمی در مصاحبه با برنامه بی تعارف از شبکه استانی خوزستان در تشریح وضعیت آبرسانی و فاضلاب اهواز در شرایط پدافندی، گفت: حدود ۸۰ درصد از آب مصرفی شهر را از طریق طرح آبرسانی غدیر، حیات و سلمان تأمین می‌کنیم و آب شرب به لحاظ کیفی از شرایط بسیار مطلوبی  برخوردار است و تنها ۲۰ درصد از آب را در شرایط کنونی از رودخانه برداشت می کنیم که البته هر چه ارتفاع و دبی بالاتر برود کیفیت آب رودخانه نیز بالاتر می رود .

کریمی افزود: به لحاظ تامین سطح کیفی و کمی آب هیچگونه مشکلی نخواهیم داشت و در صورتی که کانال سلمان و طرح غدیر دچار نقص نشوند مشکلی نخواهیم داشت.

 

وی در ادامه در خصوص وضعیت فاضلاب اهواز افزود: مجموعه آبفا اهواز قبل از اعلام شرایط بحرانی، تمهیدات لازم در راستای مهار فاضلاب را در نقاطی که احتمال بروز مشکل پس از افزایش حجم و دبی رودخانه می رفت ، اندیشه کرد و هم اکنون در بیش از ۳۰ نقطه شهر در حال احداث پمپ و خطوط بای پس فاضلاب می باشد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شرایط پدافندی هستیم اظهار کرد: خوشبختانه آمادگی در راستای مقابله با پس زدگی احتمالی فاضلاب و تامین آب با کیفیت مطلوب را داریم البته  انتظار می‌رود شهروندان گرامی همچنان موضوع صرفه‌جویی را مدنظر قرار دهند. 

فردوس کریمی در پایان گفت: لازم است از توجه ویژه ستاد بحران استان خصوصا  استاندار خوزستان دکتر شریعتی و نیز شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و استان‌های معین که ما را در شرایط بحرانی یاری می رسانند، تشکر و قدردانی نمایم.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۸/۰۱/۱۲
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۹ + ۳ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).